Anan.

1K 25 31
                                    

O günkü yumurta çöpe gitmişti. Zaten onun dışında tüm yemekleri yemiştik. Bonnie 1 saat önce işi olduğunu söyleyip evden çıkmıştı. Chickee ise hâlâ Candy'de eğleniyordu. Hava kararmak üzereydi. O sırada telefonum çalmaya başladı. Elime aldım. Bilinmeyen numaraydı bende meşgule attım. Daha sonra yine aradı açmadım ama ısrarcıydı. Sinirlendim ve telefonu açtım.

Chica: Alo?

???: Ah Chica sen böyle nazik miydin?

Chica: Kimsin?

???: Anan.

Chica: Lan delirtme beni katırım bak!

???: Aman aman ben Roxy!

Chica: Lan sen numaramı nerden buldun amk!

Roxy: Ooo küfürde edermiş.

Chica: Soruma cevap ver!

Roxy: Ben istediğimi alırım ve istediğimi bulurum. Bunu o fındık aklına sok!

Chica: Ne dedin sen?!?

Roxy: Bok. Çabuk verdiğim adrese gel!

Chica: Hayırdır neden?

Roxy: Sende amma soru sordun ha! Bonnie yanımda.

İşte o sözü duyduktan sonra aşırı sinirlendim ve telefonu yüzüne kapattım. Sonra telefona mesaj geldi. Hemen üzerime birşey giyip evden çıktım önüme gelen ilk taksiyi durdurdum , gönderilen adresi ve hızlı gitmesini söyledim. Çok uzak değildi ki 5 dakikaya bir kafenin karşısındaydım. Hemen parayı ödeyip indim kapıyı açtım ve içeri girdim.

Chica: B-b-Bonnie!

Gözlerim dolmuştu. Hiç arkama bakmadan ordan ayrıldım. Kendimi tutamıyordum. Göz yaşlarım yanağımdan aşşağı süzülüyordu. Bonnie beni görmüş ve arkamdan geliyordu. Ama umrumda mı ? Hayır. O bölgeden uzaklaşabildiğim kadar uzaklaştım. Bonnie arkamdan gelmeyi bırakmış ve gidişimi izliyordu. Bende iyice uzaklaştıktan sonra kuytu bir yere girdim ve göz yaşlarımın akmasına izin verdim...

Devam Edicek...

Dediğim gibi 1 bölüm daha yayımladım sözümü tutarım :3 Baya heyecanlı bölüm oldu :D WhatsApp grubu için daha mesaj gelmedi :D neyse bir güzel haber daha!

1 VEYA 2 TANE DAHA YB ATCAM BU GÜN

FNAF Aşk DediğinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin