İlkay Gündoğan

722 27 11
                                    

İlkayla birlikte bir davete katıldığınızda magazinin tüm ilgisi sizdeydi.

İlkayla 2 senedir bir ilişki içinde olmanıza rağmen ilk defa birlikte sosyete önüne çıkıyordunuz.

İnsanlar İlkayın Barcelona'ya transfer olmasında senin de parmağın olduğunu düşünüyordu. Nedeni ise senin Barcelona Kadın Futbol takımının Kaptanı olmandı.

Poz vermeyi bırakıp röportaj noktasına ilerlediniz.

"Sakin ol bebeğim, çok kısa cevaplar verir ve içeri geçeriiz"

"Sorun değil hayatım"

"İyi akşamlar arkadaşlar"

"İlkay bey ne zamandır berabersiniz"

"Yaklaşık iki senedir"

"Neden magazinden sakladınız ilişkinizi"

"Biliyorsunuz, kıskanan ve çekemeyen çok. İlişkimizi özel yaşamayı tercih ediyoruz"

"Evlenmeyi düşünüyor musunuz"

"Henüz öyle bir şey konuşmadık, zaman neler getirir bilmiyoruz"

"İyi akşamlar arkadaşlar"

Sorular yağdıran magazincileri arkanızda bırakıp içeri ilerlediniz.

***
Sonunda eve döndüğünüzde üzerindeki ağırlıklarına kurtuldun. Makyajını silip kısa bir duş aldın. Saçlarını kurutmak üzere makyaj masasına geçtiğinde ilkay odaya girdi.

"Saçlarını ben kurutayım mı bebeğim"

"Oluur"

Yanına gelip kurutma makinesini aldı ve özenle saçlarını kurutmaya başladı. İşi bittiğinde aynadan birbirinize baktınız.

Alnına öpücük kondurduğunda ona döndün. Dizlerini kırıp yere koyduğunda hemen hemen aynı boydaydınız.

Kollarını boynuna doladın.

"İlkaay"

"Efendim güzelim"

"Ben seni hak edecek ne yaptım"

"Beni sevdin, ben de seni sevdim. Birbirimizi hak ettik"

"Seni çok seviyorum, iyi ki varsın"

"Ben de seni çok seviyorum bebeğim sen de iyi ki varsın"

"Biz ne yapsak ya evlensek mi"

"Bu bir evlenme teklifi mi"

"Evet. İlkay Gündoğan benimle evlenir misin"

"Evet evet evet"

Ufak bir kahkaha atıp sevgiline sarıldın. Sonsuza kadar burada yaşayabilirdin.

***

Bir cityli olarak her zaman seni destekleyeceğim kaptanimmm.

Bölüm kısa ve kötü oldu farkındayım çok özür dilerimm.

Tatildeyim, arkadaşlarım denize girdi. Ben girmeyip size bölüm yazdım değerimi bilinnn.

Oy ve yorumu unutmayalım lütfennn.

Sizleri çok seviyorum kendinize dikkat edin. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere <3

Enchanted / Imagine with FootballersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin