Nicolo Zaniolo

1.5K 37 26
                                    

Önümdeki mumları söndürdüm ve beni alkışlayan gruba baktım.

Sevdiğim herkes buradaydı. Ailem, arkadaşlarım, sevgilim...

Birkaç fotoğraf çektirdikten sonra garsonlar pastayı aldılar.

Bugün doğum günümdü ve sevgilim Nicolo bana böyle bir sürpriz hazırlamıştı. Şu anki mutluluğumu tarif bile edemezdim.

Sırayla herkes hediyesini vermeye başladı. Herkes çok güzel şeyler almıştı.

Şu an benim için en özel hediye Nicolo'nun almış olduğu kolyeydi. Onun adının baş harfinin yazılı olduğu çok zarif bir kolyeydi.

Birlikte bir fotoğraf çekildik ve Instagramda paylaştım.

Bütün hediyeleri açmışken gözüme siyah bir zarf takıldı. Onu da aldım ve açtım.

İçerisinden önce bir not çıktı

"İyi ki doğdun, umarım hediyemi beğenir ve sevgilinin gerçek yüzünü görürsün"

Şaşkın bir şekilde nota bakarken zarfın içinde kalanları da elime aldım.

Nicolanın başka bir kızla öpüştüğü ve seviştiği fotoğraflar vardı.

Gözlerim doldu ve ellerim titremeye başladı. Bunu fark edenler merakla bana bakıyordu. Nicolo yanıma yanaşıp elimdekileri aldığında halen tepki veremiyordum.

"Hayatım-"

"Bunlar ne Nicolo"

"Açıklayabilirim-"

"Neyi açıklayacaksın, beni nasıl aldattığını mı"

"Bak yemin ederim ciddi bir şey değildi "

Göz yaşlarım durmazken bir tane tokat attım

"Sen dalga mı geçiyorsun benimle? Ciddi değildi ne demek aldattın ya beni aldattın"

Ona doğru bir adım daha attığımda biri beni kolumdan tuttu. Beni tutan kişiye döndüğümde en yakın arkadaşımı gördüm.

Nicolo yüzüne bir yumruk yediğinde yumruk atan kişiye baktım. Abim nicoloya yumruk atmış, düştüğü yerden kaldırmış yakasından tutarak ona tehditler yağdırıyordu.

Etrafıma baktığımda herkes bize bakıyordu, çoğu telefonunu çıkarmış kameraya çekiyordu.

En yakın arkadaşım beni çıkışa doğru ilerlettiğinde itiraz etmedim.

Şu hayatta en çok sevdiğim kişilerden biri en büyük hayal kırıklığım olmuştu.

***

Kısa oldu sorry

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kısa oldu sorry

Çok yakışıklı çocuk ama piç vibe veriyor ya

Futbolcu önerisi verin lütfennnn

Sizleri çok seviyorum, kendinize çok iyi bakın

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere <3

Enchanted / Imagine with FootballersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin