Zlatan Ibrahimović

728 37 8
                                    

Arkadaşının evinin zilini çaldığında çok geçmeden kapı açılmıştı ama karşında arkadaşın değil onun abisi duruyordu. 

"Hey napıyorsun burada"

"Arkadaşım hastalanmış, ona bakmaya geldim"

"Ben bakamıyor muşum"

"Demek ki bakamıyormuşsun"

Atışarak içeri girdiğimizde montumu çıkarıp yerini bildiğim odaya ilerledim. Odanın kapısını açarken Zlatan da arkamdaydı.

Odaya girdiğimde toplu bir odayla karşılaştım, tek eksik arkadaşımın olmamasıydı. 

"hey kıza ne yaptın"

"Kardeşime hiçbir şey yapmadım, eve izinsiz dalmasaydın sana evde olmadığını, yarım saat önce evden gittiğini söyleyecektim"

"NE"

"Bağırmasana karşında sağır yok"

"Ama daha 10 dk önce bana evde olduğunu söyledi"

"Basit bir şekilde arkadaşın tarafından kandırıldın"

"İnanamıyorum, niye böyle bir şey yaptı"

"İnan bilmiyorum"

"Ona bunun hesabını sorucam, ben eve dönüyorum"

"İstersen bekle, yüz yüze daha iyi hesap sorarsın gibime geldi"

"Ne yapıcam ki burada"

"Ben spor ve yemek yapacaktım bana eşlik edersin belki"

"Kulağa sıkıcı geldi"

"Ben seni eğlendiririm merak etme"

"İyi tamam, ben de zaten eşofmanla gelmiştim"

"Katlanabilecek misin bakalım benim antrenmanıma"

"Sandığından daha dayanıklıyım"

"Görücez minik"

"Senin yaşlı olman benim minik olduğum anlamına gelmiyor"

"Kimlikte yaşım büyük olsada vücudum hala genç istersen kanıtlayabilirim"

"Kalsın sağ ol"

Birlikte spor salonuna indiğinizde Zlatan çok geçmeden üzerini çıkarmıştı. Başlamadan bir süre onun ısınmasını izledin. 

Zlatan'n ısınması bitmiş, yavaştan terlemeye başlamıştı. Sonunda sana baktığında ayağa kalktın ve üzerindeki sweati çıkarıp içindeki sporcu sütyeni ile kaldın. Uzun yıllardır spor yapıyordun bu yüzden iyi bir vücuda sahiptin.

Zlatan'ın kesintisiz sana bakmasından da bunu bir kez daha anlamıştın. Yavaşça gülümseyip sporuna geri döndüğünde sen de ısınmaya başladın. 

Lat Pulldown hareketini yaparken bir anda belinde bir el hissettin. 

"Arada bir postürün bozuluyor dikkat et"

"Ederim sağ ol"

Kalbim bir anda ağzında atmaya başladı. Boğazını temizleyip harekete devam ettin fakat Zlatan ellerini belinden çekmiyordun. 

Biraz sonra elleri yavaşça bacak içlerine yönelip ne zaman kapattığını bilmediğin bacaklarını ayırdı.

"Sen sporu böyle yaparak nasıl bu vücuda ulaştın"

"Salonda yardımcı oluyorlar sağ olsunlar"

"Kimler"

"Senden gençler"

"Hmm"

Artık elleri yavaşça bacaklarını okşuyordu, sen de hareketi yapmayı bırakmıştın zaten.

En sonunda ellerini derbest bıraktığından zorlanmadan seni kendisine çevirdi. yere diz çöktüğü için aynı boya gelmiştiniz. 

Yüzleriniz karşı karşıyaydı

"Sana o mesajları Kardeşim atmadı desem"

"Nasıl" Dedin kaşlarını çatarak

"Kardeşimin bu olanlardan hiç haberi yok, seni o çağırmadı. Onun telefonundan ben attım mesajları"

Bu sefer kaşların şaşkınlıktan yukarı kalktı

"Neden"

"Bana gel, benimle ol istedim"

Aniden gelen itiraf karşısında adeta dilin tutulmuştu. İstemsizce hafifçe gülümsedin.

Senden başka tepki alamayan Zlatan da gülümsedi ve hızla dudaklarına yöneldi.

Yumuşak başlayan öpüşmeniz ellerini onun boynuna sarmanla bir anda alevlenmişti. Zlatan daha fazla dayanamayarak seni kucağına aldı ve ayağa kalktı. 

Sırtın duvara yaslandığında spor salonunun aniden açılan kapısı ile ikiniz de oraya döndünüz.

"Abi?"

***

Selamlar yeniden, umarım bölümü beğenmişsinizdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selamlar yeniden, umarım bölümü beğenmişsinizdir. Benim içime sindi açıkçası.

Umuyorum ki artık bölümler daha sık gelecek.

Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle

<333

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Enchanted / Imagine with FootballersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin