(hikaye ronaldonun real madridde oynadığı dönemde geçiyor)
Boynuma real madrid atkımı takıp evden çıktım. Stadyuma yaklaştığımda üzerinde real Madrid forması olan yüzlerce insanın içine karıştım.
Oyuncular tek tek sahaya çıkmaya başladığında gözüm bir tek Ronaldo'yu görüyordu. Uzun bir süredir ona hayrandım. İlk defa acaba geldiğim için heyecanım tavandı.
En yakın arkadaşlarım bana doğum günü hediyesi olarak maç bileti almışlardı ve koltuğum müthiş bir yerdeydi. Belki bir mucize olursa Ronaldo'dan imza alabilirdim.
Ben onu izlerken gözlerinin bir anda beni bulmasıyla heyecandan ne yapacağımı şaşırdım ve el salladım. Gülümseyip önüne döndüğünde heyecandan yerimde zıpladım.
Maç başladığında heyecanla yerimde kıpırdadım.
İlk yarının son dakikalarında ronaldonun gölü ile öne geçtiğimizde bu tarafa gelip klasik gol sevincini yaptı. Yanımdaki tanımadığım insanlarla çığlık çığlığa zıplarken kendimi kaybetmiştim resmen.
Maç devre arasına girdiğinde yerime oturup arkadaşlarıma olanları anlattım. Onlar da benim gibi çıldırmış ve benim adıma çok sevinmişlerdi.
*
Maç bittiğinde 2-0 biz kazanmıştık. Merdivenlerden aşağı indim ve buraya doğru gelen Ronaldo'ya el salladım. Bana doğru adımladığında cebimde hazırda bulundurduğum kalemi çıkarıp oma uzattım.
Kalemi aldığında üzerimdeki formayı imzalaması için ona vermek üzere çıkarmaya yeltendiğimde bana izin vermedi
"HEY HEY, öyle bir şey yapmayı aklından dahi geçirme"
Şaşkınca ona bakarken kendi formasını çıkarıp imzaladı ve bana iyice yaklaştı. Formayı bana uzatıp kulağıma eğildi.
"Girişte bekle lütfen senin için bir şeyim var"
Arkamdaki fanlar çıldırmış durumdayken, formayı elime tutuşturup soyunma odasına doğru ilerledi.
Nasıl olduğunu bilmiyorum fakat oradan sağ çıktım ve dediği gibi onu beklemeye başladım.
45 dk geçtiğinde artık neredeyse umudumu kesmiştim. Ayağa kalkıp ilerleyecekken bir araba önümde durdu siyah film kaplı camı indirdi.
Dünyanın en ünlü futbolcularından biri olan Cristiano Ronaldo şu an karşımdaydı ve biz baş başaydık.
"Binmeyi düşünüyor musun?"
"Kusura bakma her gün dünyanın en iyi futbolcusu beni arabasına davet etmiyor"
"Sevindim, başkası etmesin zaten"
"Anlamadım?"
"Anlarsın"
Anlamaz gözlerle yan koltuktan ona bakarken arabayı sürmeye başladı.
"Nereye gidiyoruz"
"Beğeneceğin bir yere"
(Devamı gelecek)
***
Selammmm, umarım bölümü beğenmişsinizdirr.Normalde daha erken atacaktım bölümü ama son 1 haftadır çok yoğunum. İşe başladım.
Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfennn
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enchanted / Imagine with Footballers
FanficKısa bölümlerden oluşmaktadır. Imagine with Footballers 💗