𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝟎𝟐.𝟑𝟐

111 12 0
                                    

༄

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kız öğle arası için çalan zilin ardından yanına aldığı küçük cüzdanı ile yemekhaneye gitmek için sınıfın kapısından çıktı. Jake'in bir anda ortaya çıkan bu tavrına anlam veremese dahi bugünki öğle yemeği teklifi sözünü vermişti. Adımları yemekhanenin önünde durdurmasının ardınan başını yukarı kaldırdı. Gözünü kalabalık masalarda gezdirmesinin ardından yemekhane sırasına doğru çevirdi. Sıranın sonlarında dikilen oğlanı gördüğünde bir an tereddüt etse de oğlanın gözlerini ona dikmesiyle yanına ilerledi.

"Sonunda gelebildin." Kız oğlanın cümlesi sonrasında tebessüm ederek konuştu. "Anca gelebildim." Bir süre oluşan sessizliğin ardından sıra onlara geldiğinde oğlan konuştu. "İlk sen al." Kız onaylayarak eline aldığı tepsi ile ilerlemeye başladı. Önündeki tavuk kızartmalarına yan bir bakış atarak alacağı sırada oğlan elini tutarak onu durdurdu. "Bunlar çok yağlı, senin için sağlıksız. Onun yerine karışık sebze haşlamalarından alabilirsin." Tavuk kızartmalarının yanındaki sebzeleri göstererek kurduğu cümle sonrası kızı o yöne doğru itti. Ardından uzanarak kızın ve kendi tepsisine bir miktar sebze koydu. Diğer yemeklerden de almalarının ardından arkalarını dönerek dolu yemekhaneye göz gezdirdiler.

Boş bir masayı gözüne kestirdiklerinde oraya doğru adımladılar. Oğlan sandalyeyi çekerek oturmasının ardından bakışlarını kıza çevirdi. "Bu aralar devamsızlık yapıyorsun. Ters bir durum yok değil mi?" Kız başını olumsuz anlamda iki yana salladıktan sonra konuştu. "Büyük bir şey değil, değerlerimde düşüş olduğu için bir kaç testten daha geçmem gerekti." Oğlan başını onaylar anlamda sallayarak ekledi. "Anlıyorum umarım kolay düzelecek düzeydedir. Bu süreçte sana göz kulak olmalıyım sanırım, az önce engel olmasaydım o yağ içinde yüzen tavukları yiyecektin." Buna gerek yoktu bunun için her an yanında olması gerekirse, kızı iyi etkileyebileceğinden emin değildi. Önündeki yemekleri çubuk ile karıştırıyorken kız konuştu. "Buna gerek yok, abartıyorsun." Oğlan gözlerini büyüterek kıza baktı ve ekledi. "Abartmıyorum, iyi bir arkadaş olmam gerekmiyor mu?" Oğlan çubuklarını kızın piriçlerine uzatmasnın ardından konuştu. "Ayrıca bu pilav fazla tuzlu olmuş tansiyonun ve sonrasında kalbin için iyi olmayabilir. Sebzelerimi sana vereceğim."

Pilav kasesini kızın tepsisinden alarak sebzeleri ona vereceği sırada kız konuşmaya başladı. "Ölecek miyim, ara verdiğin arkadaşlığına bu kadar hızlı devam etmenin sebebi ne?" Oğlan çubukları kenara bırakarak kızın yüzüne baktı. Bir kaç saniye duraksamasının ardındna ekledi. "Şu an, o anı hatırladığımda çocukça bir şeydi kabul ediyorum. Fakat yine de benimle konuşmayı azaltan sendin." Kız da çubuklarını kenara bırakarak oğlanın yüzüne baktı. "Yalnızca başka yakın bir arkadaş edindiğim için bana ters davranan sendin. Üstelik farklı sınıflardaydık ve benim de birileriyle konuşabilmem gerekiyordu. Geçen yıl ve bu yıl arasında çok fark yok ayrıca senin şu kalabalık arkadaş çevrenden bahsetmeyeceğim." Hızlıca dizdiği cümlelerle oğlan şoka uğramışken düğümlenen dili çözüldü. "Sonrasında haklı olanın ben olduğu anlaşıldı. O çocukla arkadaşlık kuramayacağını sana söylemiştim ve öyle de oldu. Sana yılışıp, gereksiz tavırlarda bulunuyordu ve onun-"

Oğlanın yarıda kestiği cümleyle siniri biraz daha artan kız derin bir nefes aldı. "Haklı olmandan yakınıyorsun demek ki geri kalan şeylerin önemi yok." Oğlanın yakındığı nokta bu değildi fakat söylemesine de gerek yoktu. "Var ama senin bilmene gerek yok. Geçmiş bir şey sonuçta." Kız dudağının bir kenarını havaya kaldırarak hıhladı. "Eminim öyledir. Sana afiyet olsun daha fazla yemeyeceğim." Kız kalkacağı sırada oğlanın kolundan tutmasıyla yeniden yerine oturdu. "Yeterince yememişsin, ben kalkacağım." Oğlan masadaki tepsiyi alarak masadan kalkmasının ardından tezgaha bırakarak yemekhanenin çıkışına doğru ilerlemeye başladı. Kız ise bu esnada oğlanın arkasından bakarak 1 yıl önce olan şeyler yüzünden girdikleri bu diyalogu sorguladı.

sick heart, jake shimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin