Kapitola 4

749 62 3
                                    

Upozornění:

Ahoj jen bych chtěla upozornit že jsem změnila věk Jakeovy a CC.

Jake 35 let a CC 26 let.

Jinak ostatní mají věk stejný. Andy 24 let, Ashley 31 let, Jinxx 29 let. Kdyby ten věk u těch třech byl špatně, tak mi to napište do komentářů.

Dík moc lolinka97.



No do prdele ve dveřích stojí Ashley Purdy.. bez trika. Prohlížím si ho. Sice se mi moc nelíbí, ale je to člen mí nejoblíbenější kapely.

„Čau". Ozve se Ashley a usměje se na mě. Taky si mě prohlíží. A já na něj zírám, nic neříkám. „Co potřebuješ?". Ptá se Ash a pořád se usmívá. No super. Stojím tady, před Ashley Purdym, baskytaristou Black Veil Brides a čumím na něj jako kdyby to byl bůh a ani neřeknu pitomí Ahoj. Fakt super.

Vzpamatuji se a odpovím. „J-jo ech Jake Pitts, potřebovala bych s ním mluvit".

„Hmm a mě nepotřebuješ?". Řekne a tak nějak divně se na mě koukne.

A já se na něj kouknu pohledem To jako doopravdy myslíš vážně?. „Jako vážně?". Zeptala jsem se.

„Jasně kočko". A zase se ušklíbl.

„Ještě jednou mě řekneš kočko a skončíš bez tvýho kamaráda" a ukázala jsem na jeho „kamaráda".

„Páni, klid holka". Zvedne ruce v obraném gestu. „Jaku". Zařve po chvíli. „Pojď sem".

„No co je?". Zeptá se Jake, když přichází k Ashleymu.

„Máš tady návštěvu". Řekne Ash.

„Ahoj". Říká mě Jake, když už stojí vedle Ashe. Prohlíží si mě a já si ho taky prohlížím.

„Ahoj". Říkám potichu.

„Co potřebuješ?". Usmívá se na mě. Asi poznal, že jsem nervozní. To by poznal i slepej.

„Potřebovala bych s tebou mluvit". Kouknu na Ashe. „O samotě", dodávám.

„Dobře, pojď dál". A já jdu dál.

Jenže jak vejdu dál, tak hned jde vidět do prostorného obýváku na gauč, kde tam seděli dva další členové kapely, CC a Jinxx. Teď se otočili a tázavě se na mě koukají.

„Pojď". Říká Jake. Tak tedy jdu za Jakem a zastavujeme se u gauče. „Emh, měl bych je nejspíš představit". Menší detail... já je znám. „ Ten debil rozvalenej na skoro celym gauči je Christian Coma".

„Co?". Ozve se nechápavě CC.

„A ten druhej debil je Jeremy Ferguson". Dodává Jake a celý to říká s humorem.

CC a Jinxx vstávají a jdou k nám.

„Toho debila neposlouchej". Řekne se smíchem Jinxx.

„Hele bacha s kým to mluvíš vole". Řekne Jake taky se smíchem.

„Jo a co mi jako uděláš?".

„To že tě vyhodím z mého baráku a my víme jak rád koukáš na mou velkou plazmovku.. a hlavně když je NHL".

„Och, tak to se ti hluboce omlouvám". A na to my všichni vyprskneme smíchy.

„Říkej mi Jinxx". A obejme mně.

Nový domovKde žijí příběhy. Začni objevovat