Kapitola 10

202 5 7
                                    



Dneska mám hodinu malování venku. Takž jsme se rozhodla, že budu malovat strom.

„Páni Zorko to je vážně nádherný". Prohlíží si moje profesorka na malování.

„Děkuji, ale ještě to není hodoví".

„Máš vážně talent". Říká a odchází k dalším studentům si prohlídnout, co zatím namalovali. Je konec hodiny a já vyrážím do pokoje a bych se stihla, převlíknou na přednášku Historie umění.

Když jsem v pokoji všímám si že mi na notebooku bliká zpráva. Je od Hannah.

Hannah:

Na tohle se koukni.

(Tady mají být vymyšlený internetový stánky, ale mě žádný nenapadl)

Tak jsem si to rozklikla a nemohla jsem uvěřit vlastním očím.

Bylo tam napsaným: Jake Pitts kytarista Gleenmetalové skupiny Black veil brides má milenku.A pod tím je moje fotka, a Jakeova. Jsme spolu v kavárně a něčemu se smějeme.

Další fotka je jak se objímáme na přivítanou. Pod tím bylo napsáno. Kdo je tato záhadná žena co ukradla srdce Jakea?

Ptali jsme se jeho přítelkyně Elly co si tom myslí a ta jen řekla „Nebudu se vyjadřovat". Když jsem se snažili zastihnout Jakea, jestli se k tomu vyjádří. Tak nám řekl to stejný. „Nebudu se vyjadřovat".

Další fotka byla, jak nastupuji do Jakeova auto.

Kdo je tato záhadná žena no, teda spíš kdo je ta dívka? Protože koukněte se na tu fotku to nebude žena, ale mladá dívka.

No to si děláte prdel. Pomyslela jsem si když, jsme četla tento krátký zprávy na internetu. No to je fakt super. Takže jsme rozvracečka vztahů. To je fakt super.

„Do háje musím na další přednášku". Rychle si beru tašku s věcmi na přednášku a běžím. Ani jsem se nestihla převlíknout do čistého oblečení.

Sakra jdu pozdě. Otevírám dveře a vcházím do učebny.

Profesorka přestane vykládat látku. „Crossová jdete pozdě". Říká přísným hlasem.

„Promiňte paní profesorko". Řekla jsem potichu. Ta nic už neřekla a začala říkat svůj výklad k látce. Já jsem si šla, sednou na prázdný místo a zapisovala jsem si přednášku.

Po skončení přednášky jsme šla zas na pokoj, ale cestou jsme měla pocit, že se za mnou pár lidí otáčelo. Tak jsme přidala to kroku, abych bylo co nejrychleji v pokoji. Vzala jsem si jiný věci a šla na další přednášku.

Po skončení poslední přednášky, co jsem dneska měla, jsem se rozhodla pátrat, jestli nejsou na internetu další věci o mě, co by rosvracečky vztahů. Zadala jsem do Googlu svoje a Jakeovo jméno a vyjelo mi tam pár dalších stránek. Takže jsem logicky na jednu klikla.

Co má tato dívka ? Že jí Jake podvedl s naší krásnou a milovnou Ellou. A pod tím bylo moje fotka. Jak jsem šla vedle Jakeho a společně jsme se něčemu smáli. A spousta dalších fotek o mě a samozřejmě dalších blábolů co si ty lidi co to píšou vymysleli.

„Na tohle už nemám jdu dělat něco u čeho se můžu uklidnit". Zvedla jsem se z postele a šla jsme si malovat na plátno. Dodělala jsem si ten obraz stromu co jsem začala malovat.

Když se najednou ozval zvuk příchozího hovoru na skypu. Volala Hannah.

H: " Teď jsem právě viděla ty nový zprávy. Překvapilo mě že Jake nic neřekl".

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 06, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nový domovKde žijí příběhy. Začni objevovat