Tento díl chci věnovat mojí mamce. Za to že má se mnou trpělivost o opravuje mi to.
Mám tě moc ráda mami.
...............
Do půl hodiny jsme, dojeli k Jekaovi vile. Zajel do garáže a vystoupili jsme z auta. Šel do kufru a vzal mi tašku.
„Já bych si to vzala sama". Řekla jsem.
„Já ti to vezmu".
„Tak dík".
Vyšli jsme z garáže a šli jsme po cestě ke dveřím domu. Jake začal vytahovat klíčky, ale nestihl je vytáhnout, protože dveře otevřela nejspíš Ella.
„Ahoj já jsem Ella". Řekla a usmála se.
„Ahoj". Řekla jsem a taky se na ní usmála. Přišla mi milá. A hned na to, se mi přitáhla do náruče. Jo je milá... a přátelská.
„Už jsem se na tebe těšila. Pojď, určitě už musíš mít hlad". Chytla mě za ruku a táhla mě dál do domu. Ani jsem si skoro nestihla sundat boty. Koukla jsem se za sebe, na Jake a ten se na to jen zasmál a šel za námi.
Šli jsme přes obyvák a zabočili doprava, do kuchyně. Kuchyně byla nádherná. Celá jedna polovina zdi byla prosklená. Takže je vidět na část zahrady. A když jsi vešla do kuchyně, tak naproti je kuchyňská linka. Hnědá z mramorovou deskou a ostrůvkem. Blíž ke vchodu a u oken je stůl pro šest osob.
Na stole bylo prostřeno pro tři osoby.
„Posaď se". Řekla Ella. Tak jsem se posadila. „Jake říkal, že jsi vegetarian, tak jsme připravila bruschettu s avokádem, rajčaty a mozzarellou". Páni to je úžasný. Usmála jsem se.
„Ella je úžasná kuchařka". A lehce jí políbil na pusu. Musela jsem se usmát. Vzala jídlo z ostrůvku a dala ho na stůl.
„Co chceš k pití?". Zeptal se Jake.
„Džus". Otevřel lednici a koukl do ní.
„Broskvoví, může být?".
„Jasně". Jake šel ke stolu. Já jsem si nalila, potom Jake a Ella. Nabrala jsem si jídlo.
„Ty jo,je to je skvělí". Řekla jsem.
„Děkuju".
„Takhle dobrý jídlo jsem snad nikdy nejedla".
U jídla jsme si povídali.
„Co kdyby, jsme tě tu teď provedli?". Zeptala se Ella, když jsme dojedli.
„Moc ráda".
„Takže tady je obyvák, ale to víš". Přikývla jsem. Šli jsme okolo gauče do chodby hned naproti vchodu do kuchyně. Šli jsme chvíli rovně a pak se chodba rozdělovala na pravou a levou a stranu. Šli jsme vpravo. Otevřela první dveře.
„Tady je koupelna". Páni ta je úžasná.
Je prostorná, zařízená do světle hnědé barvy. Polovina podlahy byla vyvýšená. A na té polovině je krásná rohová vana. Naproti ní v druhém rohu na vyvýšené podlaze je sprchový kout. Pro dvě osoby, s průhlednými skly. Na druhé polovině je skříň s čistými ručníky. Umyvadlo a pod ním skříňky. Velké zrcadlo a samozřejmě záchod.
ČTEŠ
Nový domov
RomanceV sedmi letech jí zemřela mamka na rakovinu. Otce vůbec nepoznala a je v dětským domově. Jediná věc, která ji spojuje s jejím otcem jsou dopisy, co posílal její mamce, na kterých se podepisoval jen pod písmenem "J." Rozhodla se ho jít hledat ... Pod...