(Noční Los Angeles)
.............................
Když v tom se otevřely dveře.
„Hej CC". Byl to Ash. Rychle jsem se odtáhla. „Co tady děláte? ".
Do hajzlu. Potřebuji odtud zmizet. „Potřebuju se napít". Řekla jsem rychle a zmizela jsem z pokoje.
Vejdu do kuchyně a všimnu si, že je tam Andy.
Jdu k němu. „Co jste tam dělali?". Zeptá se.
„Nic".
Ušklíbne se. „Jo jasně, viděla jsi ho?".
„Koho? ". A mě to hned dojede. Zrudnu. „Ježiši".
Andy se za zasměje. „Jednou jsem ho viděl a má ho dost velkýho". Cože sakra?
Teď už se směje naplno. „Ježiš to ne, jen mi ukazoval knihovnu a pak mi ukázal první vydání Velkýho Gatsbyho". Už se taky směju.
„Chceš něco k pití?". Zeptá se a pořád se smějme.
„Jo prosím".
„Něco ti namíchám".
Vezme si kelímek, vodku a džus. Namíchá to a podá mi to.
Napiju se. „Hmm to je moc dobrý".
Otevřely se dveře a z nich vyšel CC, který se hned vydal někam jinam. Hned za ním se objevil Ash. Ten si šel taky něco nalít.
Já s Andym se pořád smějeme.
„Taky se chci zasmát". Řekl Ash a nevěděl čemu se smějeme.
Když jsme se uklidnily. „Ále Andy mi řekl jednu srandovní příhodu s Christianem".
Ash se zasměje. „Ze CCm je sranda furt". Tomu se taky zasměju.
„A se mnou jako sranda není?". Zeptá se na oko smutně Andy.
Ash ho poplácá po ramenou a konejšivým hlasem řekl. „Vždyť ty jsi taky takový náš srandista".
Andy celý šťastný. „Jooo jsem srandista". Lidi co byly v kuchyni se koukaly na Adyho a smáli se. My s Ashem jsem se taky smáli. „Jooo". Smál se i Andy.
Lidi si zase všímali svého. „A řeknete mi čemu jste se tady smáli?". Zeptal se po chvíli Ash.
„Tomu že jsem viděl nedobrovolně CCho koule". Rozesmějeme se na novo.
„Myslím že jsem mezi klukama si viděli koule všichni".
„Proboha". Říkám a zase se smějeme naplno.
Chci se znova napít, ale zjistím že už to mám vypitý. Ani jsem to nepostřehla že jsem to vypila. Je to moc dobré.
„Chceš ještě?". Zeptá se mě Andy.
ČTEŠ
Nový domov
RomanceV sedmi letech jí zemřela mamka na rakovinu. Otce vůbec nepoznala a je v dětským domově. Jediná věc, která ji spojuje s jejím otcem jsou dopisy, co posílal její mamce, na kterých se podepisoval jen pod písmenem "J." Rozhodla se ho jít hledat ... Pod...