Bir anda hademenin ağzıma paspas sokmasıyla uyandım. Hem yediğim tekmenin hemde çamaşır suyunun tadı ağzımda muhteşem bir tat oluşturuyordu ama ucuz bi çamaşır suyu olduğu tadından belliydi.
Hademe " Hadi kalk başkaları yatmak için bekliyor, naz yapma, hadi git sınıfına "
Hademeye göz devirerek ayağı kalktım ve sınıfa doğru yürümeye başladım. Tam o sırada "ARAMA VAĞĞRR" diye bağıran birisini gördüm. Zaten yanımda yanlış bir şey yoktu, bu yüzden endişelenmiyordum.
Sınıfa girdim. Herkes telaş içindeydiydi ve eşyalarını saklamaya çalışıyorlardı. Sigaralar, telefonlar, makyaj malzemeleri...
Tam o sırada müdür sınıfa girdi. Eğer müdür kontrol ediyorsa elbette ki çok büyük bir şey olmalıydı bu.
Buse koşarak yanıma geldi birisinin içki getirmiş olduğunu söyledi. Kim ne akla hizmet okula içki getirirdiki. Bunu yapan bi gerizekalı olmalıydı. Aramaya başladılar. En arkada ve duvar kenarında oturduğum için en son bana bakacaklardı.
Herkesin kontrolü bitti ve sıra bana gelmişti.
Çantamı kontrol etmeye başladılar. Müdür yardımcısı ise üstümü arıyodu. tam o sırada yediğim tekme ve paspas yetmezmiş gibi bide yüzümde bi sıcaklık hissettim.
Bu müdürün kıllı eliydi, Allah saçının ortasından alıp ellerine vermişti.
Ne oldunu anlayamadan çığlık sesleri geldi. Ve müdür dediki
" SENDEN BEKLEMEZDİM SUDENAZ "
"Ne oldu müdür bey " dedim ağlamaklı bi sesle
"ÇANTANDA NE OLDUĞUNU BİLMİYOMUSUN LAN SEN!?"
Kafamı çantaya doğru çevirdim ve şok oldum. Bu bi içki şişesiydi.
"B-b-bu benim değil müdür b-bey" dedim titreyen sesimle .
" BENİMMİ O ZAMAN GEBEŞ KAPLUMBAĞA"
Kulağımı tutan hocayla disipline gidiyordum. Yapmadığım birşey için disiplin yiyordum, tadı pek güzelde değildi açıkcası.
Kısa ama olsun dahası boğuyo(siz olmasada bizi😉)
Bu seferde maynılla yazıyoruzke
🤡
Hayırlıke olmakke😘🐎🍜🍙🥜🥑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Zorbam "BERKCAN"
Ngẫu nhiênİşsizlik üzerine yazılmış klasik bir wattpad hikayesi