Bölüm 7

49 6 3
                                    

  "O sıradan bi kız değil"

    (Hint bakışma sanhneleri😉)

    "SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN!? O BOKTAN KIZ YÜZÜNDEN YÜZÜNDEN NE KADAR ÇOK PARA KAYBEDİCEZ DAHA!!"

   "Ne dediğine dikkat et istersen. Ne kadar para kaybetsekte ondan önemli değil(OfF ErKeKk YaAa🤤)

    "Cidden o kiz için beni sattınmı?"

   "İnsanları hayvandan daha kötü davrandığın sürece evet. Artık böyle şeylere ortak olmak istemiyorum. Bb💅🏻"

   "O zaman bu soruya doğru düzgün cevap ver.
     Benmi yoksa Sudenazmı🕴"

   Yerdeydim. Şaşkınlıkla izliyordum. Çünkü yapabilecek başka birşey yoktu. Berkcan'ın böyle birşey soracağı aklımın ucundan bile geçmezdi. Ama benim amacım Mert'i kendi yanıma çekmekti. Bu yüzden hemen beni seçmesi için birşeyler yapmalıydım.

    Kalkmak için elimi uzatıp
  
    "Yardım edermisin?" dedim kibar bir ses tonuyla.
   
     Ve tabiki oda elini uzattı. Yerden kalktım. Şimdi hepimiz bakışıyorduk



Ve yine hint bakışma sahneleri👽



     "Sudenaz'ı seçiyorum"

      Berkcan bana kinle bakıyordu ve bende ona nispet yapr gibi bakış attım

      "Peki, sonuçta işin birgün yine bana düşecek. O zaman kapımda köpek olmazsın umarım"

      Dedi ve çekip gitti Berkcan

    
      "Beni arkadaşından vazgeçecek kadar sevdiğini bilmiyordum. Bu hoşuma gitti" dedim ve yanağından öpüp hızlıca oradan uzaklaştım


       Ertesi gün:

      Saat: 03:12

     Babamın bağırışlarıyla uyandım. Ne olduğuna anlam veremeyip hızlıca yataktan kalktım. Odanın kapısını açtığım gibi babamla karşılaşmamız bir oldu.

   "Hemen topla eşyalarını, gidiyosun artık"

   "N-ne"
  
    "Karadağ holding'in sahibinin oğuyla evlisin artık"

    "BABA SEN İYİSİMİSİN NE DİYOSUN!!!?"

    "Borcumuz için seni onlara sattık. Toplanda çık artık sinirlendirme iyice beni👺"

   
     Olanları anlayamıştım. Ama babam çok acele ediyordu. Valizimi açmış eşyaları rastgele doldurmaya başlamıştı bile.

    O an bu evden kurtulduğumu düşünüp kendimi motive etmeye çalışıyorum. Ama hiçbir faydası yoktu.

   "Bu acelemiz ne?!"

    "Az sonra seni arabayla gelip alacaklar. Bu kadar çok para ediceğini bilmiyordum. Bilseydim sana daha iyi davranırdım. Ama artık çok geç. Bu kadar değerli olduğun teşekkür ederim"

  
     
  

Yakışıklı Zorbam "BERKCAN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin