Bölüm 10

52 7 5
                                    

09:37

Berkcan'dan önce uyanmıştım. Çıplak yattığı için (donu var üstü yok) kaslarını hissedebiliyordum. Sanki insan değilde kocaman bir kas kütlesiydi. Mükemmelliğini ankatacak olsam okyanuslar mürekkep olsa yetmezdi.

Ama hayır, ben ondan nefret ediyordum. Böyle şeyler düşünmemeliydim. Böyle şeyler düşünmemeliydim.

Düşüncelerin arasında kaybolurken tam 15 saattir hiç duş almadığımı farkettim. Bunalmış hissediyordum. Hiç bir şey düşünmeden alelacele Berkcan'ın odasındaki banyoya girdim.

Yarım saat sonra

Duştan çıkmıştım. Ne farkedeyim

VALİZİM YOKTU

Bunu hiç düşünmemiştim. Kapının arkasından aldığım havluyla öylece kalakalmıştım. Berkcan'a seslenmekten başka çare yoktu.

"UYAN"

"UYANSANA"

"HEY"

"ALOOO"

"HAVLUYLA KALDIM BURDA"

İçerden bir ses geldi. Evet, Berkcan'ın sesiydi bu. Sanki bunu söylememi bekliyormuş gibi.

"Ne var!?"

"SABAHTAN BERİ CAR CAR BAĞIRIYORUM BURDA GİT BANA KIYAFET GETİR!!"

"Bu evde ne zamandır senin sözün geçiyor acaba küçük hanım??"

"Berkcan lütfeeen"

"Sadece bu seferlik, bidahakine beni böyle saçma sapan işlerin için kullanamazsın"

Berkcan'ın anlatımıyla"


Giyinme dolaplarıma doğru ilerliyordum. Ama neden? Ben intikam için satın almıştım onu.

Mert'ten intikam almak için

Neden saçma sapan bi işini yapmayı hemen kabul etmiştim.

Sweetlerimden ve şortlarımdan rastgele birini aldım. Banyoya doğru gidiyordum. Tam seslenecekken parfümümü gördüm.

İçimden bir ses onu sıkmam gerektiğini söylüyordu.

Hiç sorgulamadan yaptım iç sesimin dediğini. Birkaç kez sıktım ve seslendim.

"Aç kapıyı"

Kıyafetleri aldı

Yatağa geçtim ve beklemeye başladım

...

En sonunda söylenerek çıktı.

'Nasıl unuturum o valizi nasıl!!?'

Kafamı sesin geldiği tarafa doğru çevirdim.

Ona bu kadar yakışacağı aklımın ucundan bile geçmezdi.

Kapı tıkladı

Yakışıklı Zorbam "BERKCAN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin