"Onu Sudenaz'ın çantasına koyarken kimsenin görmediğine emin misin?"
O an sinirden asfaltı kemirme isteği geçti içimden. Bu duyduklarım gerçek miydi?
Eğer bunlar gerçekse onların ağzına zortlayıp analarını laciverte boymamalıydım.
Koşarak Buse'nin yanına gittim. Olanları anlattım. Ve birlikte intikam planları düşünmeye başladık. Ve Buse'den muazzam bi fikir doğdu.
"Merti kendi yanımıza çekelim."
Bunu nasıl yapacağımızı pek bilmesekte doğaçlama bir şekilde ilerliyecektik.
Ve zil çaldı ve herkes dışarı çıktı. Bende temizlik odasına gittim.
Temizlikçilerin yanına gidip ne yapma gerektini öğrenip ağzıma bi tane daha paspas yemeden işe koyuldum [ .ünkü ben bir vazoyum] Ve dizlerimin üstünde merdivenleri silme bezi olarak kullanılan eski ve yırtılmış atletle silmeye başladım.
Ve bah.edn bir takım sesler duydum ve dikkatlice dinlediğimde bu sesler tanıdık geldini fark ettim.
Aşağı inmeye karar verdim
Ve aşağı indim ve kapının arkasından dinlemeye koyuldum [ çünkü ben bir vazoyum].
"BaBo SeN HaYıRdIr LoOğ" Bunu koro şeklinde söylüyolardı .Biri kalın biri ince ses diğerleri ise"hooooğ" luyodu
Karşıdakilerin Diyarbakırdan göçen arap soyundan gelen sicap götlü at suratlı 5 varlık olduklarını görmek istemesemde gözümle görüyodum (allalla)
Derken berkcan cevap verdi "HaYıRıN yOlLaRı KaYıpDıR bİrAdEr"
Bu kadar keko olduklarını bende şuan öğreniyordum ve biraz etkilenmiştim [ .ünkü ben bir amip beyinli hergün lipbalm süren bi watpad kızıyım aşko]Derken Diyerbakırlı gruptan birinin bıçak çıkardı
Dayanamayıp bir çığlık attım[ berkcan tuttu]
Ve başıma gelebilecek en kötü şey geldi.
Onlardan biriyle göz göze geldim.
Bİ anda üstüme yürümeye başladı. o anda fel. İnmiş gibi kalmıştım (zaten beynime inmişti ama çaktırmayın)
Beni tutduğu gibi boĞazıma bıçak dayadı. Ve bağırmaya başladı.
"Arkamızdan sallamak kolaydı totişiniz yiyosa yüzümüzede söyleyin loğğğ"
"Kızı alabilirsiniz parayı verin yeter"
Beni sevmedini biliyordum ama bu kadarda olamazdı berkcanın dedikleri inanamıyodum.
Tek çareyi çığlık atmakta buldum. Ve tırnağımın kırıldığı anda fare görmüşüm gibi çığlık atmaya başladım.
" AAAAAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞA"
Ve mert dediki
Aşkolar bitmişke
Göz göze yerine yanlışlıkla göt göte yazdık iki saat ona gülüp canlandırmaya falan çalıştık. JHTDDHİTSUYTUYTSSUTYUSYTYUTSUTDYDUYTUSYTUSYTSUTYSUYEhe
Fazla zekiyiz👉🏿👈🏿🤗🥑🦛🦠🦄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Zorbam "BERKCAN"
Randomİşsizlik üzerine yazılmış klasik bir wattpad hikayesi