1. Bölüm

170 10 15
                                    


Yine her zamanki gibi lanet alarmın sesiyle uyandım. Rutin işlerimi hallettim ve mutfağa doğru giderken annem ve babamın bağırış seslerini duydum. Ne var bir gün kavga etmeseniz. Ama alıştım artık. Kavga sesleri arasında sofraya oturdum ve karnımı doyurup kalktım. Daha fazla dayanamazdım.

Parfümümü sıkıp çilekli lipbalmımı sürdüm. Çantamı sırtıma aldım ve hiçbirşey söylemeden çıktım evden. Zaten söylesemde beni duymazlardı. Hep böyle onlar.

İlk ders matematikti. Tabikide uyudum. Napim mal gibi dersmi dinleseydim.

Zilin sesiyle uykum bölündü. Tenefüs zili. Kurtuluşun ilanı. Kısa ama o kadar mükemmel ki(jimin ve changbin). Tam dışarı çıkarken yanımda belirdi.

"Bunları müdürün odasına bırakır mısın tatlım?"

Derste ettiği işkence yetmezmiş gibi ayak işlerini mi yaptırıyordu??

Ciddimi bu kadın

Sinirle elinden bir ton kağıdı alıp dışarı fırladım. Hızlıca müdürün odasına doğru yürüymeye başladım. Önüme bakmadan yürüyordum. Vee , (hızlıca yürürsek ve bu bi wattpad kızıysa ne olmalı. Yakışıklı ve zengin bi erkekle çarpışmalı) karşıma çıkan birisine çarptım. Bugün neden bu kadar berbattı. Hemen kağıtları toplamaya koyuldum.
Ben kağıtları toplarken çarptığım çocuk bana döndü ve yardım etmek yerine dediki:

"Sen kime çarptığının farkında mısın !?"
(OfF ErKeKk YaAğ)

Kafamı kaldırdığımda çarptığım kişinin okulun zorbası olan Berkcan olduğunu farkettim

"Ö-ö-özür dilerim"

O an nutkum tutulmuştu. Ne olduğunu sindiremeden karnıma sert bir tekme yedim. Arkadaşı Mert atmıştı tekneyi.

Zil çaldı ve (nöbetçi öğretmen yok çünkü neden olsun😉) koridordaki herkes korkuyla sınıflarına kaçtı.

"Berkcan". Okula ün salmıştı. Babası ülkenin en zengin insanlarından olduğu için ne disipline gonderebilirler ne de okuldan atabilirlerdi. Kendisi bi serserinin tekiydi.




Ayyh yeter beeeğ
Bunaldım yemin ederim
Bölümler görkemin videoları gibi kısa kısa ve tadında olucak👾
Çünkü uzun uzun yazmaya katlanamıyorum👴🏻👵🏻
Neyse üstteki şarkı çok güzel dinleyin😎🧚‍♂️🤟🏻
Sonraki bölümde görüşmek🙅🏻🙆🏻🙅🏻🙆🏻

Yakışıklı Zorbam "BERKCAN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin