Hangisi Gerçek?

28 12 4
                                    


İyi Okumalar♡

Televizyonu kapattım. Eşim biraz önce uyumak için odaya çıkmıştı. Çok yorulmuştum. Işıkları kapatıp merdivenlerden yukarı kata çıktım. Çocuklar çoktan uyumuştu. Odalarının yanından geçerek yatak odama gidiyordum. O an bir ses duydum.

"Baba!"önce anlamasamda ikincide bana seslenildiğini anladım. Kimin seslendiği belliydi. Yine kâbus görmüş olmalıydı.

Bir kaç haftadır hep aynı şey oluyordu. Kızım gece bir anda yatağından kalkıyor ve bize sesleniyordu. Yanına gittiğimizde ise odasında yabancı biri olduğunu bu yabancının yatağına girmek istediğini söylüyordu.

Bunu ilk söylediğinde izlediği filmlerden etkilendiğini sanmıştık, hâlâ da öyle sanıyorduk. Onu rahatlatmak için onun yanında odanın her yerini bakmıştık ama hiçbir şeye rastlamamıştık. Ve bu olay sıklaşmaya başlamıştı. Sadece kâbus görüyor, gerçek sanıyordu...

Annesinin uyanmaması için oyalanmadan odaya yöneldim. Kapıyı açarken derin bir nefes alıp verdim. Evet... değişen bir şey yoktu. Yine yatağa uzanmış, bana bakıyordu.

Kapıyı kapattım. Orda durup onu izlerken her zaman ki gibi ona gülümsedim ve göz kırptım. O ise öylece bana bakıyordu.

Yatağa doğru yürüdüm. Yanına oturup saçlarını okşadım.

"Prensesimizin bugünkü rüyasıda onu biraz ürkütmüş sanırım,"dedim ve ona eğilerek alnına küçük bir öpücük kondurdum. Bu durumdan o da bizim gibi çok sıkılmaya başlamıştı."Bu sefer rüyanda ne gördün?"diye sordum. Cevap vermesine izin vermeden devam ettim. "Mesela," düşünür gibi yaptım. "Deniz Kızı olduğunu? Hatırlıyor musun eskiden bana hep..." bitirmeme izin vermeden konuştu.

"Baba, yatağımın altında biri var."

Söylediği şeyle ona öylece bakakaldım. Bugün diğer ki seferlerden farklı bir şey söylüyordu. Ve bunun doğrulu beni ürpertiyordu.

"Tatlım, zor zamanlar geçiriyorsun. Seni anlayabiliyorum. Bak, bunlar sadece kâbuslarında gördüğün şeyler."dedim rahatlatıcı bir sesle. Hâlâ hiçbir tepki vermeden sadece beni izliyordu. "Tamam güzelim, içinin rahatlaması için yatağın altına bakıcam olur mu?"cevap vermedi.

Bu durum beni ne kadar rahatsız etsede onun için yapmalıydım. Yanağını okşayarak yataktan kalktım. Kenarda dikilirken tekrardan ona gülümseyip yavaşça yatağın altına eğildim örtüyü yavaşça kaldırdım.

Gördüğüm şey... yatağın altında uzanan kızım...

"Baba, yatağımda biri var."

Tanrım... Bu da neydi böyle?

•••

Okuduğunuz için teşekkürler😊
Bir sonraki hikayede görüşmek üzere...

KORKU HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin