İyi Okumalar♡Bugün ki sınavlarım bitmişti. Şuan eve doğru yürüyordum. Birkaç dakika sonra ev gözükmüştü. Apartmana yaklaştım, kapıyı açıp içeri girdim.
Tekrardan arkamdan kapının açıldığını duydum. Göz ucuyla baktığımda bir adamın içeri girdiğini gördüm. Bu yaklaşık 10- 15 dakikadır arkamda olan adamdı. Hangi sokaktan dönmüşsem o da ordan dönmüştü. Yol boyunca evlerimizin aynı yerde olduğu düşünerek kendimi avutmuştum. Şuan ise bu apartmana girmişti. Önüme dönüp asansöre yöneldim.
Asansörün önüne gelip beklemeye başladım. Koridorda o az önceki adamın ayak sesleri yankılanıyordu.
Asansör açıldığında içeri girdim. Arkamdan o adamda girmişti. Binerken hafif omuzlarımız birbirine çarpmıştı. Yan tarafımdaki tuşlara uzanıp 4.kata bastım. O da 3.kata basmıştı.
Onun 3.katta ineceği beni az da olsa rahatlatmıştı. Endişelenicek bir durum yoktu ortada. Adama asansördeki aynalardan göz ucuyla incelemeye başladım.
Adam baştan sona siyah giyinmişti. Altında siyah kot pantolon üzerinde siyah bir deri ceket vardı. Önünü kapatmıştı. Yüzüne baktığımda ise onun da bana baktığını fark ettim. Gözlerimi çekip başka bir noktaya odaklandım. Ama onun gözlerini hala üzerimde hissedebiliyordum.
Ben bu adamı daha önce burda görmüş müydüm? Sanmıyorum. Belkide akrabalarını ziyarete gelmiştir. Öyle olmasını umuyordum.
"Okuldan mı geliyorsunuz?"
"Evet." Arkamdaki aynaya bakarak elini saçlarına daldırdı.
"Bende bir akrabamı ziyarete gelmiştim." dedi keyifli bir şekilde. Elini saçlarından çekip önüne döndü.
Tahmin ettiğim gibi akrabasını ziyarete gelmişti. Ama eğer alt kattaki bir komşumuzu ziyarete gelmişse daha önce görmüş olmam gerekirdi. Sonuçta yıllardır bu apartmanda hep beraber yaşıyorduk.
Tekrar aynadan yüzüne bakacakken asansörün kapısı açıldı. Seri hareketlerle asansörden çıktı. Onun çıkmasıyla derin bir nefes verdim. Arkadan ona bakarken asansör kapısı kapanmaya başladı. O sırada adamın cebinden bir şey çıkardığını gördüm.
Gördüğüm şey karşısında dehşete uğramıştım. Adam ceketinin cebinden koca bir bıçak çıkartıp koşa koşa merdivenlerden yukarı çıkıyordu.
Ve asansör 4.kata doğru hareket etmeye başlıyordu...
●●●
Bu hikayeyi önüme çıkan bir videoda izlemiştim. Ve yazıya dökmek istedim.
Şimdiden herkese sağlıklı ve mutlu yıllar❤
Bir sonraki hikayede görüşmek üzere (Seneye görü- her neyse)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU HİKAYELERİ
Horror✔Hikayelerin bazıları çevremde duyduklarım bazıları da kendi yazdıklarım. Keyifli okumalar... Kapak tasarımı: @MadamEsmer78