uyari: bu bölüm diğer bölümlerden bağımsız. zaten bölümler birbirinden genel olarak bağımsızdı ama bu bölümden sonra bağlı yapmayı düşünüyorum yinede kesin değil. kesinleşince haber vericem.
⋆⁺₊⋆ ☾ ⋆⁺₊⋆ ☁︎
"hyunjin koş yeni biri ile tanışıyorum!"
hyunjin jisung'un heycanla söylediği cümle ile istemsizce kendide heycanlanmıştı. koşar adımlar ile jisung'un yanına varıp oturmuştu.
hyunjin jisung o bahsettiği kişi ile mesajlaştığını görünce mesajlara baktı.
jisung'u dürttü.
"boyunu sorsana bi"
jisung heycan ve neşe ile başını salladı.
jisung
boyun kac senin?yeonjun
1.82 yim benhyunjin okuduğu mesaj üzerine bir kahkaha patlatdı. jisung sinirle hyunjin'in omzuna vurdu fakat hyunjin susmuyordu.
"ya bi sus! yazalım çocuğa!"
hyunjin sakinleşip jisung'un yazdıklarına bakmaya başladı.
jisung
vay canına aramızda
16 cm varyeonjun
ohaa 1.96 ne olum
massallahh
nazar deymesin
bu devirde uzun boylu erkek
bulmak zorhyunjin okuduğu mesajlar ile kahkahası artıyordu.
jisung
1.69um ben.hyunjin jisung'un yazdığı şeye daha çok gülmeye başlamıştı. cidden artık karnına sancılar giriyordu. jisung'un ise artık ilk baştaki heycanı ve neşesi gitmişti.
hyunjin kahkahalarının arasından konuşmaya çalışıyordu ama başaramıyordu. uzun zamandır bu kadar gülmemişti. hyunjin sakinleşince moreli bozulan arkadaşına baktı.
"hey jisung üzülme daha iyilerini bulursun. hem felix var"
sarı saçlı oğlan son cümlesini sırıtarak söylemişti. felix ve ikisi cidden yakışıyordu.
"tamam bulurum daha iyisini. adamda zaten engelledi"
hyunjin gülmemek için ağzını kapattı. jisung sinirle sarı saçlıya yavaşça vurmuştu.
hyunjin karşısında duran siyah saçlı çocuğun sinirlerini bozmayı çok seviyordu. ikisi zaman zaman kavga etsede birbirlerine çok yakınlardı. birbirlerinin sırlarını biliyorlardı. hatta ilk hoşlandığından son hoşlandığı kişiye kadar biliyorlardı. ikisi cidden birbirlerini çok iyi tanıyorlardı.
"tamam tamam gülmicem."
jisung moreli bozuk şekilde başını yanında duran arkadaşının omzuna yasladı.
"hyunjin bu hayat hep bana acımasız mı davranıcak"
hyunjin elini siyah saçlara attıp okşamaya başladı. bu jisung'u rahatlatıyordu.