Az előző részből : Mi voltunk ott az elsők a társaságból, ezért foglaltuk a helyet a sorba. Hamarosan mindenki ide ért,és fél óra elteltével bejutottunk a diszkóba.
- Letámadom a bár pultot. - rohant oda Emma,mire mi is mentünk vele,mert jobb ötlet együtt maradnunk. Ami igazából elég hülyén hangzik,mert mindenki simán megtudja magát védeni,de se baj.
- 7 pohár Baileyst kérnénk! - szólt a pultosnak Mitsuya. - És ha lehet akkor abba a sarokba hozza. - mutatott az egyik irányba,aztán oda mentünk,mert ott található volt egy sarokkanapé.
Mindegyikünk helyet foglalt. Megkell vallani,elég kényelmes volt a kanapé. A szélén Chifuyu, Takemichi és Mitsuya ült,míg a sarokban én Mikey-val,mellettünk pedig Draken meg Emma. Pár perc múlva kihozták az italainkat. Az idő múlásával egyre többet kértünk, szinte mindenből.
- Emmaaaa,gyere táncolnii. - rángattam őt el bátyám öléből.
Szinte már alig kaptunk levegőt tíz perc után,mert üvöltve ugráltunk. Mitsuya és Takemichi is szíveskedett velünk tartani. Szegény Chifuyu próbált józan maradni,ami nem igazán jött neki össze. A két szőke pedig beszélgetett egymással,miközbe minket néztek.
- Kimegyek a mosdóba. - értesítettem barátnőmet, aztán a helyiséget vettem célpontnak.
Megálltam az egyik mosdókagylónál,majd megengedtem a vizet. Kicsit felfrissítettem magam,és helyre raktam a sminkem. Egy árva lélek sem volt bennt rajtam kívül,de hallottam valami hangot. Bele néztem a tükörbe, hogy lássam mi van a hátam mögött,de senki. Hmm,fura. Na mindegy,vissza megyek a többiekhez. Amint megtöröltem a kezemet,útnak indultam volna,de abban a pillanatban megragadta valaki a csuklómat. Hirtelen kicsit megijedtem,aztán amikor észre vettem hogy ki szorít neki a falnak,mégjobban félelem érzetem volt.
- Leveszem a kezemet a szádról,de nem ajánlom hogy sikíts! - parancsolt rám Kazutora.
- Mi a faszt akarsz tőlem? - néztem őt rezzenéstelen arccal. Legszívesebben ki tekerném a nyakát,bár felesleges.
- Ejnye,hát így kell velem beszélni? Rossz kislány. - gúnyolódott rajtam. - Ha ennyire akarod,elmondom. - simított végig arcomon,miközben két kezemet a fejem felett lefogta. - Lépj ki a Tomanból!
- Mi??? Te teljesen meghibbantál? Dehogy lépek ki!
- Akkor fogalmazok másképp. Ha nem lépsz ki, akkor valamilyen váratlan módon kinyírjuk szeretett bátyádat és a párodat. Mikeyt. - suttogta a fülembe. Hányi tudnék ettől az alaktól.
Mikey szemszögéből :
- Ken-chin! Hova tűnt Mizuki?
- Nem tudom. Most hogy mondod,egy ideje már nem láttam. Biztos a mosdóba van. - felelt nyugodtan, viszont nekem rossz előérzetem volt, ezért Emmahoz mentem,aki még mindig a táncparketten ugrált.
- Hugi,hol van Mizuki? - pöcköltem meg a vállát hogy rám figyeljen.
- Öhmm,asszem kiment mosdóba. De ez úgy nagyjából 15 perce volt. - gondolkodott el. Rögtön oda rohantam a helyiséghez. Benyitottam,majd megláttam a barátnőmet,ahogyan Kazutora leszorítja őt. A megérzésem nem csalt.
- Te rohadék! - vágtam tarkón, amitől össze esett. Ráültem a derekára, aztán ütlegelni kezdtem, azonban én is benyeltem néhány ütést. Amikor már láttam hogy nagyjából mozgás képtelen,megfogtam Mizuki karját. Vissza mentünk a többiekhez,mintha mi sem történt volna,ő pedig az ölembe ült.
ESTÁS LEYENDO
A főnök védelme alatt ( Mikey x Oc fanfiction ) / BEFEJEZETT
FanficRöviden : egy 16 éves lány (Ryuguji Mizuki) a Toman banda tagja,lány létére. Mikey-ra csakis főnökként tud tekinteni,mert tiszteli őt azért,amit már fiatalon sikerült véghez vinnie. Azonban az idő elteltével sikerül közelebb kerülnie a fiúhoz? Ha ér...