15.rész - Toman és Valhalla : az összecsapás

89 6 0
                                    

Az előző részből : Már csak két dolog szomorít el. Az egyik a bátyám,mert így megkell vele szakítanom a kapcsolatot. A másik pedig Mikey. Végre összejöttünk, ezután pedig boldogan élhettünk volna,de így elsötétült a jövőm. Vele sem beszélhetek már többet.









Egész héten Kazutora házában voltam,nulla életkedvvel. Az elmúlt 1 hétben semmi hírem nem volt a többiekről,de nekik se rólam. Kazutora próbált velem beszélgetést kezdeményezni,de mind hiába. Amikor eljött az este,talán egy picit örültem,mert újra láthatom majd a gyűlésen a számomra fontos embereket. Felültünk a motorra és Baji is velünk tartott,mivel az alku része volt. Amikor láttam hogy mindenki összegyűlt, akkor először Kazutoraval léptünk Mikey elé. Mindenki sugdolózott a hátunk mögött, hogy "áruló", "mit keres ez itt a Valhalla ruhájában?",meg ehhez hasonlók.





- Mikey, örülök hogy összehívtad a bandádat. - mosolyodott el gúnyosan a mellettem álló.

- Mit akarsz tőlünk? Ami fontosabb,mit keres melletted Mizuki? - maradt higgadt a tekintete.

- Ohh azzal most ne törődj. De azért röviden elmondom hogy nagyjából képbe legyetek mindannyian. Alkut kötöttem vele, miszerint immár ő is a Valhallahoz tartozik.

- Aljas rágalom! - üvöltötte Takemichi. - Mizuki-san soha nem menne bele olyan alkuba,ami által elárulná a Tomant!

- Pedig megtette. Igaz? - fordította felém fejét,majd állam alá nyúlt hogy rá nézzek,én meg csak egy bólintással erősítettem meg kérdését. - Az alku miatt kaptok valakit. Kérlek gyere ide Baji!




Mindenki megilletődve mérte végig a fekete hajú fiút,míg ő végig sétált a tömegen.




- Visszakapjátok Bajit. Köszönjétek meg ennek a lánynak hogy egykori vezéretek újra köztetek van. - nézett az első osztagra. - Ez csak az egyik dolog,van ám más is. Mutassátok meg nekik! - intett a két emberének,akik az egyik dobozból elő húzták Kisaki Tetta levágott fejét. Mit is mondjak,elég morbid látvány volt.

- Mégis mi ez az egész Kazutora? - ordított fel Mikey. - Mi a célod?

- Mint már említettem,Mizukival alkut kötöttem,amiben benne volt Baji visszahelyezése, illetve az áruló Kisaki kivégzése. Hmm,mi is volt az utolsó pont édes? Elmondanád nekik? - nézett ismét rám.

- Csatlakozom a Valhallahoz,ha megkímélik a főparancsnokot és a helyettesét a haláltól. Viszont ennek következtében a Toman be kell hogy hódoljon a Valhalla vezérének, Hanemiya Kazutorának.

- Még mit nem! - lázadt fel mindenki egyszerre. Tudtam hogy nehéz lesz.

- Azt leshetitek! Biztos nem fogunk behódolni egy ilyen féregnek,aki cserben hagyott minket! - dühödött fel Mitsuya,vele együtt pedig az összes osztag vezető.

- Jobban jártok ha engedelmeskedtek. Kockázatot hoztam miattatok, viszont ahhoz hogy ez ne legyen hiábavaló,együtt kell működnötök. - magyaráztam el nekik a tényeket.

- Ezt nagyon gyorsan verd ki a fejedből hugi! - szólalt fel Draken. - Nem értem hogy miért tetted azt amit,de van rá más megoldás is. Ne hagyd hogy egy ilyen befolyásoljon téged! - mutatott a mellettem állóra.

- Chh,látom nem értitek. Nincs esélyetek ellenünk. Vagy behódoltok,vagy a szeretett főparancsnokotok meghal.

- Mi??? Ez nem így volt megbeszélve! - rivalltam rá Kazutorára. - Mégis mit képzelsz magadról? Megállapodtunk valamiben!

- Igen,és te nem tartottad magad hozzá,mivel azt mondtad hogy halálesetek nélkül is csatlakozni fognak hozzám. Akkor én miért álljam a szavam?

- A francba! Ide figyeljetek ti barmok! - hívtam magamra a figyelmet,míg a Mikey előtti lépcsőfokra álltam. - Nagyon ajánlom hogy hallgassatok rám! Nincs más választásotok. Hódoljatok be a Valhallanak, különben Mikey meghal. Ezt akarjátok? Mert nem hiszem. Ha szembe mertek a Valhalla vezetőjével ebben a pillanatban szállni, akkor mind a túlvilágra kerültök,mert az egész banda itt van.

A főnök védelme alatt ( Mikey x Oc fanfiction ) / BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora