Az előző részből : - Ugyan már, szinte kutya bajom. A plaza mellett pár utcával van egy elvileg nagyon jó diszkó. Este elmehetünk oda. - vittem tovább az ötletét. Ezután egyeztettünk,majd mindketten lakehelyünkre mentünk vissza.
Egyből neki álltam készülődni. A szekrényemből csak úgy repültek kifele a ruhák,mert fogalmam sem volt hogy mibe menjek,mert ez lesz az életem első bulija.
- Mi a franc? - hallottam meg Draken hangját,amire megfordultam. Kitört belőlem a nevetés,mert a fejére dobtam véletlenül az egyik pólómat. - Nyári nagy takarítást végzel vagy mi? - szedte le fejéről a ruhadarabot.
- Nem,csak este megyek Emmaval bulizni, aztán dunsztom nincs hogy mégis mibe menjek. Szerintem az a felső tökéletes lesz. - néztem háta mögé,majd mit sem foglalkozva Drakennel,folytattam a tevékenységemet.
- Elkísérjelek titeket? Veszélyes részegen egyedül a városba lány létetekre.
- El ne merj kísérni! Szeretnénk egy csajos estét. - mondtam neki rögtön.
- Azok után hogy elraboltak téged nem is olyan régen? - húzta fel szemöldökét. Jól van,beismerem... valamilyen téren megértem őt hogy aggódik,de nem lehet mindig a nyomomban.
- Figyi,ha akármi baj történne, ami úgyse fog, akkor egyből értesítelek,oké? De szeretnék kicsit kikapcsolódni.
- Ahjj,legyen. Holnap viszont gyűlés,mivel kiengedik Takemichit a kórházból. Ezt el ne felejtsd! - hagyta el a szobámat.
Végül egy fekete ,hátul kivágott haspólóra esett a választásom, hozzá pedig szoknyát vettem fel. Kivételes alkalmak egyike, hogy a szoknya alá nem vettem fel rövidnadrágot. Össze dobtam egy erőteljesebb sminket,a hajamat pedig be göndörítettem. Mire elkészültem,lassan indulhattam,de azért bedobtam előtte pár falatot. A bátyámtól ismét megkaptam hogy vigyázzak magamra meg ilyesmi, azonban sikerült őt leráznom. Bár én magam sem tudom hogy hogyan. Emmaval a házunk előtt taliztunk. Természetesen szerelmeskedtek kicsit Drakennel,de utána egyből indultunk.
- Csak úgy elengedett téged Draken? - szólalt fel Emma útközben.
- Nehéz volt rávenni,hidd el. Na és téged Mikey?
- Valami hasonló. Mindenesetre elkérte a diszkó címét,és hogy kivel megyek. Hát mit mondjak...bátyusok. - nevettünk jót mindketten a mondandóján.
Megérkeztünk,aztán sorba álltunk a belépőkért. Hogyan is fogalmazzak...rohadt sokan voltak. Nagyjából fél Tokyo itt lehetett. Mire sorra kerültünk,úgy voltam vele hogy elalszok. Baromi jó zenéket játszott a DJ. Csodálkozom hogy kiadták nekünk a piát. Mondjuk Emma-chan gondoskodott róla hogy így legyen,mert megfenyegette a pultost a Tomannal. Ha nem lenne ez a lány, akkor kikéne őt találni. De mindenesetre jókat kuncogtam rajta.
Először alapozásnak whisky -kólát ittunk. Aztán erre jött néhány feles,plusz egy vodka narancs. Időközben kiderült, hogy az alkohol tűrő képeséggemen van mit fejleszteni. Megismertünk néhány korunk beli lányt,akikre holnap tuti nem fogunk emlékezni,de legalább most jót bulizunk velük.
- Mindjárt visszajövök. Iszok még egy felest. - kiabáltam Emmanak mert túl hangos volt a zene,ő pedig tudomásul vette.
Ismét lehúztam a pálinkát,és ezután mégegyet. Amikor mentem volna vissza,valaki meglökött,én pedig voltam olyan szerencsés hogy a padlón kötöttem ki. Egy kezet pillantottam meg magam előtt. Mikor ránéztem a tulajdonosára,elsápadtam. Ő meg mit keres itt? Remegve álltam fel mindenféle segítség nélkül.
STAI LEGGENDO
A főnök védelme alatt ( Mikey x Oc fanfiction ) / BEFEJEZETT
FanfictionRöviden : egy 16 éves lány (Ryuguji Mizuki) a Toman banda tagja,lány létére. Mikey-ra csakis főnökként tud tekinteni,mert tiszteli őt azért,amit már fiatalon sikerült véghez vinnie. Azonban az idő elteltével sikerül közelebb kerülnie a fiúhoz? Ha ér...