Bol bol yorum isterim bebekler💞💞
İyi okumalar
*
"Akşam gel kalan eşyalarını topla"
Aklımda sürekli bu cümle vardı,
gün boyu aklımdan çıkmayan o cümle.Üstelik mühürlerimizi de kırmak istiyordu. Bazı şeyleri artık kabul edip öyle yoluma devam etmem lazımdı belli ki...
Boşanmamızdaki aldığımız karar ortaktı ama sonuçta jungkook annesini bana tercih etti. Evet, kulağa biraz klişe gelebilir ama biz Jungkook'un annesi yüzünden ayrıldık, yq dq öyle denemez; Jungkook'un annesi ve jungkook'un inatları yüzünden ayrıldık. Tabii ki yanında başka bir sürü neden vardı ve birbirimizi fazla yıpratmıştık.
Bunun için mi boşandınız, takmasaydın gibi şeyler diyebilirsiniz bana, öyle şeyleri çok kez de duydum zaten ama cidden çok fazla psikolojik baskıya maruz kalmıştım. Üstüne Jungkook'un inatçı tavırları ve kıskançlıkları da dahil olunca ortak kararla bitirdik.
Bayan Jeon beni sırf vita olduğum için istemedi. Safkan alfa oğluna haliyle uygun bir omega eş istedi ama biz çoktan Jungkook'la evlenmiştik.
Karşısına elimizdeki evlilik cüzdanı ve boynumuzdaki mühürlerle çıktığımızda Bayan Jeon hala pes etmemişti.
Sürekli olarak bana yavru konusunda baskı yapmıştı ve ben artık dayanamayarak Jungkook'la bu meseleyi açmıştım.
Anneni mi seçersin yoksa evliliğimizi mi dediğimde ise tek verdiği cevap boşanma işlemlerini yarın başlatırım olmuştu.
Kurdum ve ben buna o kadar çok kırıldık ki daha o günden itibaren annemin evine gelmiştim.
Şimdi ise geri evime, Jungkook'la benim evime, gidiyordum.
*
Dediği gibi akşam olunca eve gelmiştim. Anahtarı çevirirken bu eve ilk yerleştiğimizdeki anılar geldi birden aklıma. Bana sürpriz yapmak in bu evi almıştı. O da tabii ki ikizimin evi olmuştu.
İçeri girdiğim an Jungkook'un feromonları doluştu burnuma.
O toprak kokusu o kadar ferahlatıcıydı ki...
Dolayısıyla hala mühürlü olduğumuz için kurdum içimde tepinmeye başlamıştı.
Elimi yavaşça göğsüme getirip öyle kaldım bir süre.
Sebebi neydi bilmiyorum ama bu koku bana çok iyi gelmişti.Elim ister istemez gözüme ilk ilişen Jungkook'un tişörtünü almaya gitti.
Alıp öylece hiç düşünmeden kokladım. Çok ihtiyacım vardı buna.Haftalardır bunun eksikliğini hissediyordum.
Daha sonra yaptığım şeyin farkına varıp hızlıca bıraktım tişörtü. Yukarı kata çıkıp odamıza girdim.
Buraya gelmeyeli o kadar fazla zaman olmuştu ki elim kendiliğinden duvarlara dokunmaya başladı.
Gördüğüm şeyle ise gözlerimde akmaya hazır olan yaşlar tane tane dökülüverdi.
Jungkook yatağın hemen yanında olan çerçeveli fotoğrafımızı hala atmamıştı.
Elime alıp baktığımda ise sıkıca gözlerimi kapattım ve elimin tersiyle gözlerimi temizledim. Fotoğrafı tekrar aynı yerine koyup eşyalarımı valizime doldurmaya başladım.
Yarım saatin sonunda işimi bitirdikten sonra yanıma bir kaç parça da Jungkook'un kıyafetlerini almak istedim ve onun dolabını açtım.
2 tane tişört ve 1 tane hırka aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Again | Jikook
RomanceAralarında geçen anlaşmazlıklar sonucu boşanan alfa ve vita mühürlerini hala kırmamışlardı ❣15.01.24 #jikook etiketinde 10.