°4°

1K 79 35
                                    

İyi okumalar bebekler, bölüm sonu notunu okumayı unutmayın

🌟✨️💫🪄🌙

Önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun ...



"Burada ne işin var vita?"

Ne diyecektim ki? Tabii ki doğru olanı söyecektim.

"Ben sahilde dolaşmaya çıktım ve burda biraz dinlenmeye karar verdim. Sen ne yapıyorsun burda?"

Jungkook gerçekten çok sinirli görünüyordu. Farkettirmeden feromonlarımı saldım ve az da olsa sakinleşmesini bekledim.
Tamamen sakinleşince yanıma gelip banka oturdu.

"Teşekkür ederim"
Ben hala ona bakmıyor denizi seyrediyordum

"Biz hala mühürlüyüz, sen her ne kadar istemesen de..."

"İstiyorum, ama bazı şeyler için geç kaldığımı kabullendim ve hayatıma devam etme kararı aldım bu kadar"

"Sevindim senin adına"

"Evet, güzel"

O da benim gibi denizi izlemeye başladı. Neler hissettiklerini çok iyi anlıyordum ama kendi dağıttığı için kendi toplaması gerekiyordu tüm her şeyi

"Beni çabuk unuttun mu?"

Cidden sorduğu soruya bak, vereceğim cevabın ne önemi vardı ki?

"Jungkook biz 2 yıl evli kaldık ve ondan önce de 4 yılımız beraber geçti seni nasıl unutabilirim ki? Unutmak gibi bir niyetim de yok zaten, seni hayatımdan çıkaramam"

Ne diyeceğini bilmiyor gibi öylece gözlerime baktı.

"Biliyorum, ben de öyle"

Jungkook bir şey söyleyecek gibiydi ama içinde zorla tutuyor gibiydi. Sorsam bir garip düşecekti. Ama her şeyi boşverip sormaya karar verdim ama o benden önce konuşmaya başladı.

"Jimin?"

"Hm?"

"Sen çok özelsin... Ve bilirsin işte ben ise sıradan bir alfayım"

Jungkook garip konuşuyordu. Hayır, sen asla basit bir alfa değilsin, asıl özel olan sensin, sen her şeyden önce benim alfamsın... Demek isteyipte diyemediklerim

"Hayır-"

"Jimin sen bir vitasın evet bunu daha en başta konuşmuş olmalıydık ama-"

"Ama ne Jungkook? Vita olmamın konuyla ilgisi ne?"

Gerçekten anlamıyorum bu adamın derdi ne?

"Bak jimin açık konuşacağım. Vitalar genellikle Deltalarla eş olurlar, ya bu yüzden benden sıkılmışsan-"

"Jungkook! Yeter, daha fazla saçmalama"

Karşımdaki jungkook başını eğmiş öylece duruyordu. Ne dememi bekliyordu ki? Ne demek benim ruh eşim başka? Hayır jungkook benim eşim de, her şeyim de sensin

"Böyle bir şeyi nasıl düşündün? Boynumda hala senin mührün var bak tam burda"

Elini alıp boynuma getirdiğimde içimden bir ürperti geçti. Fazlasıyla özlemiştim onu, alfamı.

"Hissediyor musun jungkook? Sen bazı şeyleri göremeyecek kadar körsün işte!"

Dediklerime sinirlenmiş olacak ki elini hızla çekti üstümden daha sonra da oturduğumuz bankta kalktı.

Elleri cebinde karşımda durdu. Söylediği şeyse tam olarak şuydu;

"Yarın çekim var, hazırlıklı ol"

..



🍒

Kısa bir bölümdü

Diğer bölüm başlıyoruz bombaları patlatmaya ☄️☄️☄️☄️

Bu arada ficimize çarşamba günleri bölüm gelme olayını an itibariyle kaldırdım

Hoşçakalınnnn

 Love Again | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin