°13°

210 26 4
                                    

Yeni bölüm...
Önceki bölümü okuyup gelin hemencecik

Sınır: 105 yorum

İyi okumalar



"Günaydın Jimin"

Jimin yeni güne gözlerini güçlükle açarak uyandı. Yan taraftaki pencereden yüzüne yansıyan sarı ışıkla beraber o bir prenses gibi görünüyordu.

Uyuyan güzel

Gelen sesle beraber yan tarafa dönmek için hamle yaptığında vücudunda çok fazla ağrı hissetti. Bu neydi, neden olmuştu hiçbir şey hatırlamıyordu.

Ela gözlerini kırpıştırıp etrafa baktığında yüzündeki o ifade yerini şaşkınlık ve telaşa bıraktı.

O neredeydi?

Hızlıca doğrulup yan tarafına baktı, Jungkook oradaydı.

"B-biz nasıl"

"Şş vita sakin ol"

Jungkook hala yarı uykulu olsa da Jimin'in telaşına cevap vermeye çalışıyordu. Ama nafile... tabii ki kızgınlıktan yeni çıkan vita yaşadığı son 5 günü hiçbir şekilde hatırlamazken şu anki durumunu garipsemişti.

"Jungkook tanrı aşkına ne sakin olması!"

Jungkook yüzünü gömdüğü yastıktan kaldırıp gözlerini ovuşturduktan sonra Jimin'e baktı. Galiba ona bir açıklama yapması lazımdı.

"Jimin bilmem hatırlıyor musun ama kızgınlığın bugün bitti. Annengilin evinden o akşam geri Seul'e döndük ve burada benim evimdeyiz. Yeterince açıklayıcı oldu mu?"

Jimin başına ufak masajlar yaparken gerçekten hiçbir şey hatırlamadığını hissetti. En son kızgınlığına girmesine bir hafta olduğunu hatırlıyordu, neden erken olmuştu onu da bilmiyordu.

"Peki, tamam öyleyse. Ben banyoya gidiyorum"

Jungkook kafasını tekrar yastığa gömerken Jimin hissettiği sızılarla ayağa kalktı. Gözü rastgele karşısındaki boy aynasına değince gözü kocaman açılıverdi.

Bıkmış bir şekilde göz devirdi. Her yeri mosmor olmuştu ve mühür yerinde inanılmaz bir acı hissediyordu. Üzerinde hala Jungkook'un kokusunu hissederken aceleyle banyoya girdi.
Gerçekten iyi bir şekilde temizlenmesi gerekiyordu.

~

"Jungkook bey geciken toplantılarınıziçin tarih ayarlaması yapmalıyız"

"Jungkook bey siz yokken şirketin fabrikasında ufak aksaklıklar çıktı efendim"

"Dergi için fotoğraf çekimi randevusu var yarına aklınızda bulunsun efendim"

Jungkook daha kapıdan adımını atar atamaz sekreteri ve birçok çalışan gelip günlük, haftalık raporları verip işleyişten kendisini haberdar etmeye başlamışlardı. Jungkook elbette işine aşkla bağlı olsa da bir anda bu kadar üstüne yüklenilmesi hoşuna gitmedi.

Şimdilik bu kalabalığı dağıtsa iyi olacaktı

"Tamamdır o halde Mina sen toplantılarım ayarla hepsini bir düzene koy ben halledeceğim, Sejun sende ajansi ara dergi çekimi işini ayarla yarına hazırım, Heesung sende üretimi denetle fabrikada sorun çıksın istemiyorum. Hadi hepiniz işinin başına arkadaşlar kolay gelsin"

Jungkook zor bela işleri yoluna koyduktan sonra odasına geçti ve derin bir nefes alarak ceketini çıkardı. Giydiği gömleğin düğmelerini üstten birkaçını açıp kollarını da geriye doğru katladı. Yaklaşık bir haftadır şirkete uğramıyordu ve işler haliyle birikmişti.

 Love Again | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin