°8°

941 60 25
                                    


Merhaba, beni özlediniz mi bakim
🤏😙

Önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun bebekler...😎🤌

Bol bol bol yorumlar istiyorum

İyi okumalar🥲



"Ne demek, her zaman alfa..."

Jungkook duyduklarıyla anlık olarak şaşırsa da karşısındaki kişinin de jimin olduğunu biliyordu. O başa çıkılamaz birisiydi...

Alfa olan boğazını temizledi ve oturduğu koltukta dikleşerek bir nevi kendini Jimin'den uzaklaştırdı.

"Bugünlük bu kadar, zaten çekim de yok"

"Hm evet anladım. Ben gidiyorum o zaman"

/Jimin'den/

Söylediğim sözlerin Jungkook'ta yarattığı etkiyi görmek içten içe beni mutlu etmişti, neden bilmiyorum...

Jungkook'tan ayrılıp gözlüğümü tekrar gözlerime yerleştirirken çıkmaya hazırdım. Kapının kolunu çevirecekken arkamdan gelen sesle öylece kaldım.

"Bu yardımının mutlaka karşılığı olacaktır vita"

kararlı halimden ödün vermeden muhteşem bir gülüş bıraktım.

"Bekliyor olacağım alfa"

..

Jungkook'un da dediği gibi bugün çekim olmadığı için gün boyu rahattım. Koltukta uzanmış televizyon izlerken birden telefonuma gelen bildirimle beklemediğim için yerimden resmen sıçradım.

Taehyung mesaj atmıştı.

Taetae:
Jimin ben Seokjin'e nasıl çıkma teklif edeceğim? Bir fikir ver lütfen

Salak çocuk bana mesaj atmıştı. Belki de en son tavsiye vermesi gerek kişi benim oysaki.

Yine de arkadaşımı kırmadan ona bir mesaj attım. Ne biliyorsam onu söylemeliydim

Jiminnie:
Tae ben fazla böyle konularda iyi olmasam da seokjin ufak jestleri çok sevecektir. Ona aldığın ufacık bir çiçek bile mutluluk verir. Onunla bu şekilde daha da yakınlaşıp sevgini gösterdikten sonra çıkma teklifi edebilirsin bence.

İster istemez Jungkook'un bana ilk teklif yaptığı an gelmişti aklıma. Ben daha yeni modelliğe başlamışken Jungkook'la beraber ilk çekimimi yapacaktım ve de ilk başbaşa olan çekimimi...
O ise stüdyoyu romantik bir hale getirip boş bırakmıştı. Ben içeri girdiğimde ilk başta dekor için sanmıştım ama elinde gül demetiyle geldiğinde anlamıştım bir şeyler olacağını. Elindeki gülleri bana verip ellerimi tutmuştu. Ben hala şaşkınken dudaklarından şu kelimeler döküldü.

"Benim olmaya var mısın vitam"

Derin bir nefes çektikten sonra aklıma doluşan eski anıları unutmaya karar verip Tae'ye tekrar mesaj attım, mesele önemliydi sonuçta

Jiminnie:
Tae bunu bana da değilde alfa bir arkadaşına sorsan daha güzel olur o daha iyi anlar seni öyle değil mi ?

Umarım Taehyung her şeyi eline yüzüne bulaştırmazdı...

.

 Love Again | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin