Önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun bebekler, iyi okumalar
Kemerleri sıkı bağlayın uçuyoruz 🚀 💣
Ayrıca o kadar smut yazmışım ve smut sessizliği istemiyorum, her türlü fikre açığım
Bölüm sonu notunu okumayı unutmayın.
⛧
"Jungkook sakin ol"
Ama nasıl sakin olsun ki o safkan bir alfaydı. Eğer ruth unu yanında kimse olmadan geçirirse bu ona ve eşine büyük zarar verebilirdi.
"Jimin git buradan!"
"Hayır olmaz"
Jungkook gitmemi istiyordu ama bunu ona yapamazdım. Eğer ben burdaysam ona yardım etmeliyim.
Ne olabilir ki en fazla? Eski kocam değil mi? Hala teknik olarak eşim değil mi?
Gözümün önünde acı çekmesini izleyemezdim.
"Ben yardım edeceğim sana"
O ise hala kararsızdı.
"Jimin hala mantıklı düşünebiliyorken git diyorum, ben halleder-"
Cümlesini tamamlamadan aramızdaki mesafeyi kapatıp dudaklarına yapıştım. O da bu anı bekliyor gibi büyük bir açlıkla karşılık verdi bana.
Geri çekildiğimde nefes nefese kalmıştım. Jungkook da öyle. O gözleri kapalı öylece soluklanırken ben güzel yüzünü inceledim. Gözlerini tekrar açtığında aşık olduğum kırmızı gözlerine kilitlenmiştim.
Parmaklarım usulca kendi dudağıma gitti. Gerçekten de kanıyordu. Parmağıma bulaşan kanı alıp Jungkook'un dudaklarına götürdüm. O ise ğözlerini bir an benden ayırmadan parmağımı yalamıştı. Daha sonra ise beni belimden olabilirmiş gibi daha da kendine çekip boynuma yöneldi. Zaten giydiğim gecelik sayesinde üst tarafım neredeyse açıktı.
Öpmeleri artık ısırmaya döndü. Ben ise ellerimi alfamın boynuna dolamış kendime yaklaştırıyor, kulağında inliyordum.
Ayakta durmaktan sıkılmış olacakki yan taraftaki dekor için hazırlanmış battaniye ve yastıklı olan alana sürüklemişti beni o kadar özlemiştim ki alfamı
Beni yatırdığı gibi üzerime çıkıp tekrar dudaklarıma kapandı. Benim ellerim ise onun giydiği tişörte uzandı. Yukarı kaldırdığım tişörtü doğrulup tamamiyle çıkarmıştı.
Şimdi tüm kasları önümdeydi, ellerimi uzatıp onlara dokundum.
"Vitam, benim vitam"
"Evet, senin vitanım...alfam"
Mührün etkisiyle böyle olduğumuzu biliyorum ya da öyle olmasını istiyorum..
Ellerim Jungkook'un saçlarını çekiştirdikten sonra alt taraflarına indi. Pantolonunun üzerinden penisini kavradım.
O da inleyip daha da açlıkla saldırdı boynuma.
Dayanamamış olacakki tekrar doğrulup bu sefer de pantolonunu çıkardı. Cidden çok büyüktü
"Ağzıma almak istiyorum"
Nefes nefese söylediğim cümleyi zor da olsa jungkook anlamıştı. Hırlayıp yaklaşmamı işaret etti
Yaklaşıp penisini ağzıma aldım. Ağzımda kendimce ileri geri yaptıktan sonra Jungkook'un saçlarımdaki tutuşu sıkılaşmış artık o yön verir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Again | Jikook
RomanceAralarında geçen anlaşmazlıklar sonucu boşanan alfa ve vita mühürlerini hala kırmamışlardı ❣15.01.24 #jikook etiketinde 10.