°11°

859 61 150
                                    

Önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun bebekler

İyi okumalar, bol yorum yapmacalar

Karamsarlık insanın içini en cok sıkan, en çok daraltıp bunaltan; yeri geldiğinde heyecanını, hevesini alıp oldukça uzaklara götüren ve aynı zamanda da olur olmadık yerde kalbine ağrılar saplayıp, hayatın bomboş ve anlamsız olduğunu fark ettiren bir duygudur öyle değil mi?

Jimin yeni güne tam anlamıyla 'karamsarlık' duygusuyla uyandı. Yanında alfasının kokusunu hissetmeyeli uzun zaman olmuştu. Gerçi tüm gece varlığını her an yanında hissetti.

Jungkook neredeyse hiç uyumamış, hep tetikte Jimin'in yanıbaşında beklemişti. Elinden bir şey gelmemesi canını çok sıksa da mühürlü oldukları için yapabileceği en iyi şey olan kokusuyla mühürlenmekten başka hiçbir şey maalesef ki yapamadı alfa.

"Jungkook-"

Jungkook anında hafif uykusundan uyandı, ilgiyle Jimin'i kontrol etmeye başladı. Bir şey olmadığını görünce derin bir oh çekti.

"İyisin öyle değil mi vitam?"

Jimin şaşkınlıkla gözlerini açtı. İçindeki kurdu, alfası tarafından sahiplenme duygusuyla zevkle ulusa da Jimin bunu  Jungkook'un yorgunluğuna verip hiçbir şey söylemedi.

"Evet iyiyim Jungkook, seni de yordum-"

Jungkook sıkıntıyla nefes verip derince yutkundu, Jimin'in asla kendisini kötü hissetmesini istemiyordu.

"Asla Jimin, o nasıl söz öyle? Bir daha duymayacağım ona göre"

"Peki"

Jimin düne nazaran kendini daha iyi hissettiği için yataktan kalktı ve yüzüne bir şu çarpıp tekrar odasına döndü. Jungkook'un tekrar uyuduğunu görünce burukça tebessüm etti.

Uykusuna oldukça düşkün olan Jungkook, kendisi için sabaha kadar uyumamıştı.

Keşke böyle olmasaydık dedi içinden

Üzerini güzelce giyindi ve aşağı salona, kahvaltıya indi.

Masadaki tüm gözler kendisine çevrilirken Jimin yavaş adımlarla merdivenlerden inmeye devam etti ve nihayet masaya yerleşti.

"Günaydın herkese" 

"Günaydın oğlum, iyisin değil mi? Bir şeyin yok"

"Evet evet baba iyiyim"

Jimin eline çatalını almış, tabağına yemeğini doldururken büyükannesine döndü.

"Jungkook oğlum nerede Jimin?"

"O uyuyor büyükanne, tüm gece çok yoruldu"

Jimin hala tabağına yemekler koymaya devam ederken herkesin durup kendisini izlediğiniz farkında bile değildi. Bir gariplikler olduğunu anlayınca kafasını kaldırıp ailesine baktı.

Söylediği son cümleyi biraz daha kafasında tarttı ve oldukça yanlış anlaşılmaya müsait olan bu duruma telaşla hemen el attı.

"Aa şey yani öyle değil, ben dün hastaydım ya benimle çok ilgilendi sağolsun"

Tekrar etrafa bir sessizlik yapılınca ortamı Jungkook'un sesi doldurdu.

"Günaydın anne, baba, büyükanneciğim"

Büyükanne kocaman gülümsemesiyle Jungkook'a bakarken Jimin hala Jungkook'un annesine anne, babasına baba deyişini değiştirmediğini düşünüyordu.

 Love Again | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin