Missing Hafiz.

112 5 0
                                    

"Sayang~" Rambut Lyana diusap lembut. Lyana yang sedang lena peluk bantal terjaga. Matanya terbuka perlahan-lahan. Tubuh Medina yang sedang memakai telekung dihadapannya dipandang. "Sayang, bangun. Solat Subuh."

Lyana bangun. Sayang? "Aqil..."

"Syahira." Balas Syahira. Lyana mengeluh. Syahira pulak dah. Bila nak habis?

Lyana berpaling kearah lain. Dia sambung tidur. "I cuti harini. Sorry."

"Cuti...period eh?"

"Hm."

"Okay. You need some water? Nak coklat? I'll buy you some chocolates. Jangan pergi kerja tau? Kasihan you sakit."

Lyana lupa Syahira memang caring teruk macamni. Lyana terpaksa bangun juga. Dipandang Syahira disebelahnya. "You dah solat ke?"

"Baru nak solat." Syahira tersenyum. "I kan pinjam badan orang? Kenalah laksanakan benda ni untuk dia."

"Tapi you... sedar tak?"

"Apa dia?"

"Sekarang dah 8 pagi."

"Ouh." Dahi Syahira terus berkerut. Dia ni baik hati, sangat baik hati namun dia ada masalah yang memenatkan. Dia ni lurus orangnya. "Tapi masih boleh solat kan?"

"Qada' solat, boleh. Asalkan solat. Alang-alang solat Dhuha sekali. Boleh?"

"Boleh! Tengok ni, I jumpa telekung ni dalam ni dalam almari. Lawa tak?" Syahira mengembangkan telekungnya dan berpusing. Tersenyum Lyana namun bila sedar akan telekung siapa dia pakai, Lyana bangun.

"Syahira! Tudung ni Lyana punya!"

"I- iya... Syahira pinjam..."

"Telekung ni I buat koleksi, bukan untuk dipakai!"

"Err~"

*******************
Syahira menghulurkan Dolce Coffee kepada Lyana. Iced Latte dia pula dia terus hirup dengan riang sambil dengar lagu Barbie. Lyana sampai kena pakai koyok dekat dahi. Sakit kepala dengar lagu Barbie dia ni.

Dia rindu Aqil dan Medina. Syahira ni terlalu baik dan pelik untuk dia.

"Kenapa actually korang ni berebut nak kawal Medina? This is her body. Mencuri tu salah."

"Ouh, I tak tutup mata pun." Balas Syahira.

"Habistu?"

"I don't know. Sesaat semalam Aqil hilang. Bila dia kembali, I pula diseru ke sini. Entahlah. Dia nak I yang layan Hafiz kot." Balas Syahira. Lyana jadi makin tak faham. Boleh pula main seru-seru?

"Macammana nak bagi Medina ada semula ni? Please, Syahira. You need to let go of this body!" Rayu Lyana. Semalam dah rayu dekat Aqil, harini merayu dekat Syahira. Apa pulalah yang keluar esok?

"...I don't have a power for that. Maybe...I need to sleep first. Tapi sebelum sleep I nak manja-manja dengan Ha~fiz~" Kata Syahira. Suaranya saja sudah gedik buat Lyana rasa menyampah. Dia perlukan Medina secepat mungkin. Makin sakit kepala dia dibuatnya.

"I hantar you balik terus."

"Habis tu kereta ni?"

"I bawa."

*****************
Syahira peluk Hafiz taknak lepas. Dia kalau dengan Hafiz bukan main manja. Dengan orang lain pun dah manja, dengan Hafiz 10 kali ganda. "I missed you~"

"I missed you too. You...Syahira eh?"

"Haah. Lyana paksa I pergi sebab ni badan Medina tapi I taknak tinggalkan you." Syahira mencebik. Pipi Syahira diusap lembut. Hafiz tersenyum manis.

"I'll never forget you, sayang. Tapi kena faham badan Medina adalah kepunyaan dia. Dia dah jaga dari lahir lagi badan ni elok untuk awak semua tumpang. Sekarang dia cuma minta untuk bagi semula badan dia je." Pujuk Hafiz. Syahira mencebik. Dia tekap pipi dia ke dada bidang Hafiz.

"... I'll miss you, Hafiz."

"Me too."

"Sebelum I pergi, boleh tak kita buat one last sex?" Tanya Syahira. Hafiz angguk kepala. Lagipun ni masih badan Medina. Yang cakap dia memang Medina cuma Medina tak sedar dan anggap diri sebagai Syahira.

Hafiz mendukung Syahira. Syahira diangkat dan dibawa ke bilik lalu tubuhnya dibaringkan ke katil. Hafiz naik atas tubuh Syahira.

"Nak kekalkan tudung?" Tanya Hafiz.

"I don't know. I ikut bos I." Balas Syahira.

"Taknak buka tudung. You look more sexy screaming in shawl." Leher Syahira dicium rakus. Syahira tersenyum suka. Kira macam ini last thing they'll do before Syahira go.

Syahira dahagakan sentuhan Hafiz.

Hafiz membuka seluar blouse Syahira. Kedua-dua kaki Syahira ditarik agar lebih rapat kepadanya lalu seluar dalam Syahira dia tarik juga.

"It has been a long time. I missed this pushy."

"You can touch that tiny pooshy." Syahira tersenyum comel. Hafiz menyentuh pantat Syahira. Syahira terus mengerang perlahan sambil buka butang baju blouse dia sendiri.

"Touch me, Hafiz. Touch me, feel me. I love you."

"I love you too Syahira." Hafiz membuka seluarnya. Dia gosok batangnya dengan pantat Syahira sehinggalah Syahira basah baru dia masukkan batangnya ke dalam.

"Ahh~ abang~" Syahira merangkul leher Hafiz. Hafiz tersenyum. Bibir Syahira dia cium rakus sambil dayung punggungnya. Medina lambat lagi takpe. Sekurang-kurangnya Syahira ni tetap seorang Medina.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 18, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

5 KerabatWhere stories live. Discover now