(V příběhu má blonďaté vlasy)
Jméno: Lee Yongbook Felix
Přezdívky: Sunshine, Sluníčko, Anděl, Lix-ie,
Věk: 17 let
Info: Má dva starší sourozence Violetu a Liama. Má rád pečení po své mamce. Také má rád zvířata hlavně psy a kočky.
Pozice: Hlavní postava(V příběhu má černé vlasy)
Jméno: Hwang Hyunjin
Přezdívky: Hyun,Jinie,Drama Queen,
Princ,Model,Děvkař (sorry Hyun)
Věk: 18 let
Info: Má sestru Yeji a bratry Sama a Niki ale o nich neví nic ani že se narodili. Bydlí u Minha i s Yeji (Důvod na psaný v příběhu.) Je nejhezčí kluk na škole. A má psa Kkami.
Pozice: Hlavní postava( V příběhu má světle hnědé vlasy)
Jméno: Han Jisung
Přezdívky: Veverka,Ji,Sungie
Věk: 17 let
Info: Má také starší sourozence Kaie a Aru. Nemá moc přátel. (Důvod napsaný v příběhu). Má rád psy, kočky moc nemusí ale nevadí mu.
Pozice: Vedlejší-hlavní postava (Bude se tam objevovat dost často takže asi tak).(V příběhu má fialové vlasy)
Jméno: Lee Minho
Přezdívky: Model č.2, Lee know(nepíšu to tam protože mi to přijde divný) Min
Věk: 18 let
Info: Bydlí s Hyunjinem a Yeji. Je taky takový děvkař jako Hyun ale menší. (Promiň Minho a Hyun) Na začátku balil Felixe. Takže žádný ŠOK. Má rád kočky. Také tři vlastní.
Pozice: Vedlejší-hlavní postava (Taky se tam bude objevovat často jako Jisung)(V příběhu má stejný jako na fotce takže tmavě hnědě a blonďatý uprostřed vlasy)
Jméno: Kim Seungmin
Přezdívky:Minnie,Seung,Puppy,Štěňátko
Věk: 17 let
Info: Má dva starší bráchy Duriho a Hyeona. Má rád psy. Kočky nemá rád.
Pozice: Vedlejší postava(V příběhu má tyhle vlasy takže světlo hnědě až zrzavé.Na Pinterestu mi to vyhledalo na oranžové vlasy takže asi jo)
Jméno: Bang Christopher Chann
Přezdívky: Chanie,Chris, vlk
Věk: 18 let
Info: Má dva mladší sourozence sestru Hannah a bratra Lucase (Promiňte jsem lína vymýšlet jména) Taky že začátku jede po Felixovi .Takže zase žádný ŠOK.
Pozice: Vedlejší postava(V příběhu má tyto rudé vlasy)
Jméno: Yang Jeongin
Přezdívky: I.N (zase to psát nebudu přijde mi to trošku divný psát např. Ine pojď jsem. Takže asi tak) liška
Věk: 17 let
Info: Má bratry starší Kyunga a mladšího Saema. Jeho oblíbené zvíře je liška.
Pozice: Vedlejší postava(V příběhu má černé vlasy a zelené pramínky)
Jméno: Seo Changbin
Přezdívky: Bin-ie,
Věk: 18 let
Info: Je to takový knihomol. Je nejchytřejší s té skupiny (skupina myslím Chan,Minho a Hyunjin) . Rád se učí. Ale neznamená to že je šprt. Jenom je chytrej.
Pozice: Vedlejší postavaAutorka:
Takže moje první knížka na Wattpad. Wau. Moc se omlouvám že budu vydávat kapitoly třeba týden po jedné kapitole. Takže moc se omlouvám. Zatím mám napsaný asi 5 kapitol a pak jsem si řekla že nějaký ty postavy jsem na píšu. Takže tady jsou. Omlouvám se za chyby co udělám;) a nevím kolik to kapitol bude mít takže pokud to bude mít 100 tak mě asi klepne.
+ Plus neumím popisovat nějaké věci takže se omlouvámVaše Miku ( ˘ ³˘)
Obsahuje 510 slov.
ČTEŠ
School Idol ||Hyunlix||
RandomFelix přejde na novou školu kde si hned najde pár přátel. Ale je tu jedna skupina kluků která je známa že všechny šikanuje. Takže od svých přátel je varován aby se k nim nepřibližoval. A co se stane když pojedou do školy přírody na dva týdny s tou s...