,,Ach jo"povzdechl jsem si a šel pro ty brownies. Když jsem je měl už v rukách tak jsem šel za nima. A tam jsem viděl...
A tam jsem uviděl jak si Minho dělá srandu s tich dvou.
,,Koukněte se na sebe"smál se jim. Hyunjin se na něj koukl. Přišel k němu a obejmul ho a trošičku se zatřepal.
,,Hah karma vole. A teď vypadáš stejně jako my s Jisungem"uchetl se Hyunjin. Jisung se tam smál. Pak si mě všiml Minho. Ten jenom ze sebe s hodil Hyunjina a šel ke mně.,,Čůrák to je"řekl na sraně Minho a šel ke mně blíž. Koukl se na mě a pak na moje brownies.
,,Vem si"poručil jsem mu. On se pro ní na táhl. A v tom momentu někdo k nám v letěl do pokoje. Byl to nějaký kluk kterého jsem ještě neviděl. Jakože ne doslova "v letěl" ale jako kdyby ho sem někdo strčil. Jisung se lekl a schoval se za mně. Minho a Hyunjin se koukali na sebe.,,Kdo jsi?"zeptal jsem se.
,,Ah promiň te ale oni mě k vám strčili" dořekl. Byl do cela hezký.
,,V pohodě. Bolí tě něco?"zeptal jsem se ho protože jsem viděl jak spadl na ruku.
,,Jsem v naprostém pořádku. Děkuji za optání"usmál se. Usmál jsem se taky vypadá dobře. A pak jsem se otočil na kluky (jakože Sungieho,Minha a Hyunjina). Sungie se ho bál. Minho měl jakože ublíženej a vraždýcí výraz. A Hyunjin měl jenom vraždýcí výraz.,,Jo promiň te zapomněl jsem se představit jsem Jung Hoseok. S kráceně jenom J-hope nebo Hobi. A je mi 19"do řekl a usmál se jako sluníčko.
,,Ah to bych se měl představit teď já. Jsem Lee Felix Yongbok. Ale klidně mi řikej jak chceš. A je mi 17 let" do řekl jsem to a usmál se.,,Máš hezký usměv"řekl mi a já se za červenal. Minho byl zřejmě rozhodnutý mu dát přes držku. A Hyunjin zřejmě to chtěl udělat taky.
,,Hey hey klid já mám přítele"řekl Hobi a Minho a Hyunjin se tak nějak uklidnili.,,Jak se jmenuje te?"zeptal se Hobi.
,,Jsem Han Jisung.Je mi 17"řekl Sungie a koukl se na něj pořádně. Hobi se zase usáml.
,,Lee Minho.18 let"řekl Minho a Hobi znervózněl. Zřejmě je nešlo poznat protože měli furt na sobě mouku.
,,Hwang Hyunjin. 18 let"sekl Hyunjin.,,Super tak já půjdu"řekl Hobi nervózně.
,,Tak ahoj"usmál jsem se na něj. On se na mě usmál taky a šel zpátky na chodbu a slyšel jsem jenom.
,,PARKE JIMENE A JEONE JUNGKOOK JÁ VÁS ZABIJU!" Zařval Hobi a pak bylo slyšet jenom dupání bot.,,No konečně je pryč můžu konečně ty brownies?"zeptal se Minho. A já jenom přikývl. A dal mu je. Hyunjin si je vzal taky a Sungie taky.
,,Ty jsou dokonalý"řekl Sungie.
,,Jsem rád že vám chutnají ale pomohli jste mi je udělat"řekl jsem s úsměvem.
,,Takže kdybych je chtěl udělt tak budou chutnat stejně?"zeptal se Hyunjin.
,,Nope když jste po sobě sypali tu mouku tak jsem tam dal tajnou věc"řekl jsem tajemně.
,,Okay"řekl jenom a baštil je.'Po snědeních brownies a po úklidu co tam udělali'
'Felix's pov'
Konečně máme uklizeno od té mouky. Hyunjin a Minho šli zpátky do pokoje se vykoupat a převlíc se. A já se Sungiem také. Mám tohle to nádherné oblečení.
ČTEŠ
School Idol ||Hyunlix||
RastgeleFelix přejde na novou školu kde si hned najde pár přátel. Ale je tu jedna skupina kluků která je známa že všechny šikanuje. Takže od svých přátel je varován aby se k nim nepřibližoval. A co se stane když pojedou do školy přírody na dva týdny s tou s...