37. Můžu tedy?

209 12 6
                                    

V téhle kapitole se vyskytuje ship mezi Changbinem a Jeonginem takzvaně Changin nebo taky Jeongbin. Takže vám tady dávám upozornění jak jsem slíbila😁

A taky menší smut. Ale ne Jeongbin smut☺️🔞

Usmál jsem se a skončil jsem úplně celý na zemi. Takže jsem si tam podstatě lehl. Nevadí. Asi se budu v koupelně zamykat častěji. Je tady klid. A já mám čas přemýšlet.

,,Jinnie?" zeptal se někdo za dveřmi. ,,Kdo tam?" zeptal jsem se. ,,Tady já Felix. Jseš v pořádku?" zeptal se Lixie. ,,Jo jsem v pohodě" odpověděl jsem. ,,Ah tak to jo" řekl a bylo slyšet že se opřel o dveře.

,,A ty jseš v pořádku Lixie?" zeptal jsem se. ,,J-....asi jo" řekl. ,,Proč?" optal jsem se ho a koukl se na dveře. ,,Nevím, mám prostě špatný pocit ze všeho" odpověděl. ,,Nechápu asi" řekl jsem. ,,No prostě jak asi za týden všechno změnilo. Doufám že mě tím chápeš" fňukl. ,,Jo chápu" řekl jsem a vztal. Šel jsem ke dveří a otevřel je. Tam stál Lixie a měl utrápený výraz v obličeji.

,,Pojď sem" řekl jsem a roztáhl ruce aby mě mohl obejmout. On přišel ke mně blíže a objal mě. ,,To bude v pohodě Lixie. Ano?" zeptal jsem se ho. On zabručel. Já jsem ho objal ještě více. ,,Jdeme do postele?" zeptal jsem se. ,,Ehm" za kýval hlavou. Já si ho vzal do náruče a došel k posteli. Tam jsem ho položil a vlezl si k němu.

Když jsem si lehl tak mě hned obejmul. ,,Chudáček malý.....neboj se Lixie budu tě chránit jak moc můžu" řekl jsem si. Ucítil jsem jak usnul. Usmál jsem se a věnoval mu polibek na čelo a na nos. Pak jsem zavřel oči taky a usnul.

Jeongin's pov:

Právě jsem ležel na posteli a měl jsem v ruce mobil. Koukal jsem se na nějaký vtipný videa. Mně moc do smíchu nebylo ale musel jsem nějak zabavit. Začíná být tady nuda.

Lix a Hyun jsou úplně mimo. Ale blbě mimo. Mám furt pocit že se o sebe prostě bojí. A to že Hyun bude bránit Lixe tělem a duší.

Minho a Sungie ty jsou taky docela mimo. Minho si ho ochraňuje docela dost. Ale je to správné. Když se mají rádi tak je to dobrý.

Pak Minnie a Chan. Podle mě Minnie zase má city k Chanovi a Chan k Minniemu. A pokud Chan mu zase ublíží. Tak je tuhej.

A pak já a Bin. Nevím ale poslední dobou je takový naštvaný a chladnej. Asi? Prostě se mnou moc nemluví. No tedy vůbec.

Povzdychl jsem si a koukl po místnosti. Furt stejný. Pak jsem se koukl na Binovo postel. Nic. Nikdo tam nebyl. Nevím kde je. Ale asi to raději vědět nechci. I když asi chci. Já Bina mám moc rád ale on mě asi ne.

Najednou někdo otevřel dveře. Ihned jsem zvyhl hlavu. Byl tam Bin. Koukl se na mě a pak odvrátil pohled. Když se na mě koukl měl naštvaný pohled. ,,Co jsem sakra udělal tak špatnýho" začal jsem se docela vztekat. Když se mnou nemluví tak proč bych s ním taky mluvil.

Zvedl jsem se a šel pryč. On mě ale chytil za ruku. Koukl jsem se na něho. ,,Co chceš?" zeptal jsem se. ,,Pojď sem" řekl a šel se mnou někam. Nechtěl jsem ale držel mě za zápěstí. Takže jsem šel s ním. Sedl si na jeho postel a já tam stál.

,, Pojď" řekl a poklepal na svůj klín. ,,C-cože? Proč bych to měl dělat?" zeptal jsem se šokovaně. On se na mě koukl a ušklíbl se. ,,No tak baby" usmál se na mě. Já se hned za červenal. Trošku jsem byl mimo tak mě strhl na jeho klín.

,,Co budeš dělat?" zeptal jsem se. ,,Nevím ale asi tady tohle" řekl a dal si ruce na můj pas a na mojí hlavu. Pak mě políbil. Já jsem se šokovaně na něho koukl. Nespolupracoval jsem. Tak se rozhodl odtrhnout.

School Idol ||Hyunlix||Kde žijí příběhy. Začni objevovat