,,Mně Lixie nebo Lix je mi to podstatě jedno jestli mi řeknete jménem nebo tak" dořekl jsem.
Takhle jsme si povídali asi až do desíti večer dokud I.N a Minie neodešli.Se Sungiem jsme si šli popřát dobrou noc. Pak jsme oba dva šli do vlastních pokojů.
"Time skip do 2:45 ráno"
Probudilo mě klepání na dveře. Koukl jsem se na mobil kolik je.
"Kdo to otravuje tak brzo ráno?!" řekl jsem si v hlavě. Přišel jsem ke dveřím a otevřel je. A tam byl Hyunjin?
,,Co potřebuješ?"zeptal jsem se ho.
,,Tebe"řekl mi rovnou a měl sklopenou hlavu takže jsem do jeho tváře neviděl.
,,C-co mě proč?"za koktal jsem.
,, Prostě tebe" koukl se na mě. Já se zděsil protože měl úplně zkrvavený obličej.
,,Co se ti stalo?"zeptal jsem trochu ospale se ho a dotkl se jeho ruky. On se na mě jen koukl.,,Můžeš se mnou někam?"zeptal se.
,,Umm jasně proč?"zeptal jsem se.
,,Jen ti to vysvětlovat v půlce dveří nechci a kdyby jsme šli k tobě tak tam je Jisung takže tam taky nechci"začal mi vysvětlovat.Furt jsem ho držel za ruku.,,Tak jo jen se potřebuji obléct"řekl jsem a jen jsem cítil jak si mě prohlédl pohledem.
,,Tak se jdi obléct"řekl mi a poslal mě se obléct.Jak jsem se oblékl tak jsem se šel kouknout na Sungieho jestli furt spí.On furt spal.Tak jsem šel k dveřím.Otevřel jsem je a on tam furt stál.,,Takže můžem"řekl mi a chytnu mě za ruku.
,,Kam jdeme?"zeptal jsem se.
,,Ke mně do pokoje"odpověděl mi.
,,Co do tvého pokoje? A nebude tam náhodou tvůj spolubydlící?"zeptal jsem se znova.,,Nemám spolubydlící a ano do mého pokoje"řekl mi a furt šel.
,,Jak to?"zeptal jsem se.
,,Sám nevím asi jsem moc problémoví"řekl a zastavil se asi u jeho pokoje. Počkal než vyjdu a pak za sebou zavřel.,,Umm jen můžu se zeptat?"zeptal jsem se.
,,Jo jasně"řekl mi a kouknul se na mě.
,,No jenom proč jsi šel zrovna ke mně. Proč si nešel k někomu jinému"řekl jsem a došel pomalu k němu.
,,Jen.....jsem prostě chtěl tebe asi nemám důvod"řekl mi.
,,Mph...chceš to ošetřit?"zeptal jsem se. On jenom přikývl.
,,Kde máš koupelnu? Tam by měla být lékárnička"zeptal jsem se. On jenom ukázal prstem.
,,Já si jenom sednu bolí mě potom co se stalo noha"řekl Hyunjin a já jenom přikývl a odešel.Hyunjin's pov:
Jsem idiot kvůli mé zasrané blbosti jsem zmlacenej a ještě nevím co.A co se vůbec stalo? Jak to říct? No prostě jsem kretén a šel jsem k dilerovi pro další pytlíky a ten zasranej hajzl tam měl někoho.Ty lidi jsem znal protože jsou něco jako 'moji staří kamarádi'. Zbili mě. A proč jsem šel k Felixovi? Sám nevím prostě jsem chtěl jeho a né někoho jiného. Protože kluci (Minho,Chan a Changbin) by mě poslali někam doprdele protože je už asi tři hodiny ráno.Ale divím se že Felix mě někam neposlal.Ten se už objevil. Byl v koupelně pro lékárničku.Divím se že tam je ještě nějaká. Ten jenom ke mně přišel a dotkl se mého obličeje.
,,Co se ti vůbec stalo?"zeptal se.Nevím jestli mu to vůbec chci říct.Ale už mi nic nezbývá.
,,Jenom"moji staří kamarádi" mě zbili"řekl jsem.
,,Jenom?! Vždyť máš zkrvavený obličej a určitě máš ještě něco"řekl mi rychle Felix.,,Sundej si tu mikinu"přikázal mi.Já se na něj jenom koukl s nechápavým obličejem.
,,Na co tak koukáš Hyunjine? Já jenom chci abys si tu mikinu svlékl.Protože jí máš zakrvácenou od tvojí krve"řekl mi a já jenom přikývl. Nevím na co jsem myslel. Na to že se mnou chce spát nebo co. Jemu je sedmnáct takže může mít už sex.Ale na co to sakra myslím. Si ce se o mně říká že jsem homofob ale to není pravda.Ve skutečnosti jsem gay ale to nikdo neví.Ani Minho. Využívám jenom holky.Ale teď zpět k Felixovi ten počkal až si tu mikinu svléknu. To jsem udělal podal jsem tu mikinu.Ten jí někam dal na židli.My jsme totiž seděli na posteli.No teda já už spíše ležel než seděl.
ČTEŠ
School Idol ||Hyunlix||
De TodoFelix přejde na novou školu kde si hned najde pár přátel. Ale je tu jedna skupina kluků která je známa že všechny šikanuje. Takže od svých přátel je varován aby se k nim nepřibližoval. A co se stane když pojedou do školy přírody na dva týdny s tou s...