,,Ona o tom ví?" zeptal se. ,,Jo napsal jsem jí to. Bála se o Lixe a měla špatný pocit. Chápeme se" řekl jsem a sedl si na zem a opřel se o postel. ,,Chudák Lixie" řekl. ,,Jo pravda" řekl jsem.
,,Můžu se zeptat?" zeptal se Jisung. ,,Jasný, ptej se" řekl jsem. ,,Jak moc máš rád Lixe? Ale popravdě prosím. A kdyby něco tak mu to neřeknu. Přísahám na malíček" řekl a natáhl ke mně malíček. To jsem mu přijal.
,,Takže?" zeptal se s úsměvem. ,,No já nevím. Musím uznat že mě dost změnil. Víš jak to myslím. Myslím jako chováním. Jakože i když se s ním znám jenom týden a něco tak mi přirostl k srdci nebo tak nějak. Už nejsem ten kretén a děvkař který musí mít nějakou holku na jednu noc a pak jí odkopnout" usmál jsem se.
,,Takže jak ho máš rád? Myslím jak-" ani to nedořekl protože já jsem do toho skočil. ,, Já vím jak to myslíš. Ale nevím. Přátelsky asi ne. Asi jako přátele s výhodami. Já nevím" řekl jsem. ,,Ale počkej počkej. Pokud mu něco uděláš. Tedy myslím jako ho zlomíš tak ti zničím život" koukl na mě vražedně. ,,Jasně" řekl jsem.
Felix's pov:
Právě jsem s Minhem u něj v pokoji který má společný se Sungiem. Koukáme se na horor. Proč? Pravě jsem na něho přitisknutý. ,,Lixie já vím že se bojíš ale jestli sem příjdou Sungie a Hyun tak jsme mrtví. Hlavně já. Protože Hyun mě zabije pohledem a Sungie to asi pochopí ale stejně" řekl. ,,Ale já se vážně bojím" řekl jsem vystrašeně a začal pomalu brečet.
On mě trošku od sebe odtáhl. A koukl na mě. ,,Nene nebreč Lixie. Můžeš takhle být. Třeba mě ani nezabije al- ale to je asi fuk" řekl a začal mě hladit ve vlasech. Najednou se otevřeli dveře. V nich stáli Sungie a Hyun.
,, Proč Lixie brečí Minho?" zeptal se naštvaně Hyunjin. ,,No- koukali jsme se na horor a pak jsem mu řekl že mě zabiješ pohledem a Sungie to pochopí. A že mě zabiješ" řekl Minho. ,,Lixie ty nechceš abych zabil Minha?" zeptal se mě Hyunjin. ,,N-ne" koktaně jsem odpověděl. ,,Dobře tak ho zabíjet nebudu dobře" řekl. ,,Hm" zabručel jsem.
Hyunjin se Sungiem si sedli na postel. ,,Tak se budeme koukat společně" řekl Hyunjin. Já jenom kývl. Odlepil jsem se od Minha a nalepil se na Hyunjina. Chvíli jsme se koukali než. ,,Počkat" řekl a trošku mě od sebe odtáhl. ,,Vy na týhle posteli měli sex?" zeptal se Hyun. ,,Jo. Ne vole měli jsme v koupelně sex. Víš co" řekl sarkasticky Minho. Hyunjin se hned zvedl a pak mě zvedl do jeho náruče. ,,Lixie ty tady nebudeš. Ty jsi na to ještě moc milej a nevinen" řekl a už jsme vycházeli z jejich pokoje.
,,No tak hyung" řekl jsem když mě položil na postel. ,,Co? Vždyť tam měli sex?" koukl na mě. ,,Ach jo. Hyune já ti to vysvětlím. Když jsem nebyl doma a nikdo kromě Vio a jejího přítele. Tak si to začali na mojí posteli. A taky to tam dokončili. Takže já jsem na tý posteli spal aniž bych o tom věděl. Asi dva roky než mi to Vio řekla než jsme odjížděli sem do Koreje. Takže bych to asi tak ne hrotil" řekl jsem. On vyvalil oči.
,,A kde jseš byl?" zeptal se a sedl si ke mně. ,,No u toho Elijacha" řekl jsem. ,,Promiň že jsem to vytahoval" řekl a lehl si ke mně. Já ho objal. ,, Neomlouvej se. Nevěděl si to" usmál jsem se. ,,Hm ale stejně" řekl a zabořil si hlavu do mýho krku. Trošku jsem se zasmál.
Nějakou dobu jsme takhle byli než k nám někdo vlezl. ,,Hey prý je večeře" řekl Minho. ,,Vždyť je čtyři ne?" zeptal se Hyun. ,,Je ale nevím proč. Asi k tomu mají nějaký důvod" řekl Minho naštvaně. Hyunjin se zvedl a mě zvedl taky.
Když jsme tam šli tak bylo vidět že jsou kluci naštvaný. Myslím jako Chan, Minho, Binnie, i Hyun, Sungie, Minnie a Innie. Nevím proč. Když jsem si sedl na svoje obvyklé místo. Tedy mezi Chane a Minniem. Myslím si že kvůli tomu že přerušili nějakou jejich chvíli to není.
ČTEŠ
School Idol ||Hyunlix||
RandomFelix přejde na novou školu kde si hned najde pár přátel. Ale je tu jedna skupina kluků která je známa že všechny šikanuje. Takže od svých přátel je varován aby se k nim nepřibližoval. A co se stane když pojedou do školy přírody na dva týdny s tou s...