41.Ty škádlíš lištičko

194 12 5
                                    

Začal jsem ho hladit po zádech a on se mi rozbrečel do ramene. ,,Já vím Sungie, já vím" zašeptal jsem a objal ho více.

"To bude v pořádku Sungie" řekl jsem a hladil ho stále po zádech. ,,O-on mi řekl že m-mě n-nemiluje" zavzlykal. ,,Ššš to bude v pořádku" uklidňoval jsem ho a dal mu přátelskou pusu na čelo. Lehce jsem se na něj usmál. On se na mě pak taky trošičku usmál.

Jeongin's pov:

'Přesuneme se o 1 den v minulosti na Innieho a Binnieho rande🤭'

Ležel jsem na posteli a koukal jsem se do stropu. Binnie byl někde kde ani nevím kde. Je tady bez něj nuda. Najednou se ale otevřeli dveře a v nich stál Binnie. Usmál jsem se na něho. On na mě taky a přišel ke mně.

,,Innie víš jak jsme se bavili o tom rande?" zeptal se Bin a koukal se na mě a něco držel za zádama. ,,Jo, proč se ptáš?" zeptal jsem se ho.  Vytáhl květinu. ,,Innie, půjdeš se mnou na to rande teď?" zeptal se s úsměvem. Já jsem se na něho usmál víc. ,,Jo, moc rád" usmál jsem se. ,,To jsem moc rád, tak se běž obléknout" usmál se a vzal si nějaký oblečení a vlezl si do koupelny.

Ihned jsem vystartoval z postele a málem jsem vletěl do skříně. Začal jsem to tam přehrabovávat. A našel jsem doufám že vhodný oblečení na rande.

(Bobík to je🥲🤭)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Bobík to je🥲🤭)

Udělal jsem si pak něco z vlasy a dal jsem si drobet make-up na nedokonalosti. Když jsem si ten make-up dával tak mě najednou objali ruce. Trošku jsem ztuhl ale poznal jsem že je to Bin protože mi začal šeptat do ucha.

"Proč si to dáváš?" zeptal se a objal mě více. ,,Na nedokonalosti" řekl jsem. On mě najednou otočil k sobě. ,,Innie, ty jseš dokonalý celý. Nepotřebuješ make-up. Hlavně když my dva půjdeme na rande. Mně je úplně jedno jak tak vypadáš, a to hlavní bude že jseš tam. To je jediný co chci" usmál se na mě.

Já jsem vzal zvlhčení kapesník a s myl si to. ,,Lepší?" zeptal jsem se. ,, Milionkrát lepší, a teď pojď" usmál se na mě a vzal mě za ruku. Až teď jsem si všiml jeho outfitu.

 Až teď jsem si všiml jeho outfitu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
School Idol ||Hyunlix||Kde žijí příběhy. Začni objevovat