Tady je na přání kyselezizalky . Promiň že jsem to nevydala ještě včera. Ale nějakou náhodou jsem usla😊🥲.
,,Chceš spát?" zeptal se. ,,Hm nevím ale asi jo" zívl jsem a zahrabal jsem se do jeho hrudi ještě více. On se zasmál. A pohladil mě po vlasech. ,,Dobou Lixie" to je poslední co jsem uslyšel protože jsem uslyšel.
Probudil jsem se kvůli Hyunjinovu. Protože mě vzbudil. ,,Hm?" zabručel jsem. ,,Hm jseš roztomilý. Ale je čas na oběd" ušklíbl se na mě. Co to? Vždyť byl úplně v pohodě ráno. Má více tváří? Asi jo
Zvedl jsem se z něho a protáhl jsem se. On vstal s postele a šel do koupelny. Trošku jsem nechápavě na něho koukal. Zavrtal jsem hlavou a šel ke dveřím. Chtěl jsem otevřít ale nešlo to. Vzpomněl jsem si že Hyunjin zamkl. Odemkl jsem a šel do obýváku. Najednou na mě někdo skočil. Byl to Minho.
,,Hm co potřebuješ Minho?" zeptal jsem se ho. ,,Kdy půjdeme na rande?" optal se já ztuhl. ,,Nevím. Ty jseš mě pozval" koukl jsem se na něj. ,,To máš pravdu. Půjdeme dneska večer. Co ty na to" koukl na mě. Já si ale všiml Sungieho. Jak tam stojí a kouká se na nás. ,,Super ale teď musím jít za Sungiem. Protože jsme si něco domluvili" nervózně jsem se usmál.
On mě pustil a já hned běžel k Sungiemu. Objal jsem ho. A zašeptal jsem mu do ucha. ,,Neboj Sungie mám plán" ušklíbl jsem se. ,,Jaký plán?" zeptal se. ,,Hm prostě mám plán s Minhem a jednou osobou" koukl jsem se na něj.
Přiblížil jsem k němu blíže. ,,To mě chceš políbit nebo co?" zeptal se s úsměvem. ,,Jestli bych chtěl budeš mít s tím problém?" zeptal jsem se ho. ,, Samozřejmě že ne líbat se s takovým hle andělem. Kdo by se sebou nechtěl líbat" usmál jsem se. ,,Ou ty lichotníku" drkl jsem do něj a odtáhl jsem se.
Najednou jsem se otočil protože jsem cítil vražedné oči na mých zádech. Když jsem se otočil byl tam Hyunjin i Minho. Protočil jsem očima. Sungie mě vzal za ramena a šli jsem společně na oběd.
U stolu byli už všichni. I Yeji. Sedl jsem si vedle Chana a Minnieho. ,,Ahoj kluci" usmál jsem se na ně. ,,Ahoj Lixie" pozdravili mě nastejno Minnie i Innie. ,,Ahoj Feldo" pozdravil mě Changbin. Jenom jsem se na něj usmál a on na mě taky. ,,Ahoj Lixíku" řekl Chan a usmál se na mě. Já ne něho též. ,,Ahoj Lixie" pozdravila mě Yeji. Já jí též a najednou se skrývala v Inniem krku. Proč? Protože přišli Hwangova rodina.
,,Ahoj Felixi" pozdravil mě Ni-ki. ,,Ahoj" špitl jsem a koukal na Hyunjina jak se ukrývá za Minhem. ,,Ahoj Lixi už víš kdy půjdeme?" zeptal se mě. Minho najednou zpozornil. ,,Nevím ale dneska nemůžu" ,,Proč?" zeptal se. ,,Protože jde se mnou na rande" ozval se Minho.
Všichni se na něj koukli. ,,Co problém?" sykl naštvaně. ,,Jo to by byl" řekl Sam a stoupl si. Já na něho jenom koukal. ,,Jo a jaký. A nezapomeň že jsem starší než ty. Takže bych si moc nedovoloval" koukl se na něj Minho. Moc jsem tam nechtěl být. Zase se perou lidí jenom kvůli mě. Teď znim asi pick me girl. Ale ono když si vezmete že se o mě pral Hyunjin s Minhem. A teď to bude asi Minho se Samuelem.
Najednou mě někdo vzal za ruku a táhl pryč. Když jsem se koukl tak tam byl Hobi s Jiminem? Jo jsou to oni. ,,Ahoj" pozdravil jsem se. ,,Ahoj Felixi" pozdravili mě nastejno. ,,Pojď před stavíme tě zbytku. Určitě si tě oblíbí. Protože vypadáš jako sluníčko" usmál se na mě Hobi. Po očku jsem se koukl na Jimina a ten jenom přikivoval. A už mě táhli zase někam jinam. Otevřeli se dveře a už jsem uviděl jak zbytek sedí na gauči. Zřejmě si něco povídali. Ale když jsme přišli tak ztichli.
,,Čauky tady tohle je Lee Felix a jemu 17 let. Vypadá jako sluníčko takže koukejte se sním seznámit. Nebo vám rozbiju držku" usmál se na ně zlověstně Hobi. Trošičku jsem se ho začal bát. ,,Ahoj" zašeptal jsem a oni se udiveně koukli. ,,Um řekl jsem něco špatně ne-" přerušil mě asi to byl Seokjin. ,,Ne vůbec jenom nás překvapil tvůj hlas. Protože k tí tví tvářičce se to moc nehodí" usmál se na mě. ,,Ach chápu" sedl jsem si k nim na gauč.
ČTEŠ
School Idol ||Hyunlix||
RastgeleFelix přejde na novou školu kde si hned najde pár přátel. Ale je tu jedna skupina kluků která je známa že všechny šikanuje. Takže od svých přátel je varován aby se k nim nepřibližoval. A co se stane když pojedou do školy přírody na dva týdny s tou s...