bölüm 17

150 8 7
                                    

Salondaki herkes nefesini tutmuş kadına bakıyordu kimse kıpırdamıyordu. David;

"Ama sen sen sen sen..!!" diyebildi sadece.

" Merhaba David" dedi kadın .

Emily sadece olanları izliyordu böyle bir şey nasıl olur diye düşünüyordu. İçeriye giren korkunç kadın Amy'nin ölen annesiydi. David;

" Ama ama ama sen seen öldün biz seni öldürdük" diyebildi sadece kekeleyerek.

Amy'nin annesi;

" Evet beni para için öldürdünüz, ama kızımı rahat bırakmadınız onun intikamını almak için doğru zamanı bekliyordum. En doğru zaman bu zaman diye düşündüm. Kızımın bana ihtiyacı var! " dedi.

Amy'nin annesi çok sakin davranıyordu bu durum Emily'i korkutmuştu.

Amy'nin annesinin adı Carol 'dı. Carol;

"Emily'i bırakın" dedi.

David sadece güldü. Bu Carol'ı kızdırmıştı. Hemen David'e döndü kızgın bir şekilde tekrar söyledi. David tepki vermemişti. Carol ani bir hareketle havaya fırladı Oda kararmaya başladı ve en sonunda göz gözü görmüyordu. Ve aniden ışıklar geri geldi Emily serbestti. David ve falcı kadı sandalyeye görünmez bir şeyler sımsıkı bir şekilde bağlanmıştı Carol onlara ne yaptıysa kıpırdayamıyorlar ama acıyı sonuna kadar hissedebiliyorlardı.

Carol Emily'e oturmasını ve Amy'i çağırmasını istedi.Emily;

"Amy her şey bitti gel sana ihtiyacım var" dedi.

bir süre bekledikten sonra arka tarafta Amy belirdi. Emily ve Carol Amy 'e arkası dönük bir şekilde bekliyordu.

Amy salona gelince önce David'in ve falcı kadının sandalyede oturuduğunu fark etti ve görünce çok şaşırdı sonra Emily'i fark etti ve yanında duran kadını . Amy kadnı görünce göğüs kısmında bir acı hisseti kadına doğru küçük adımlarla ilerledi. Artık Carol'ın tam arkasındaydı yavaşça elini uzattı ve omzuna dokundu Carol dönünce Amy konuşamadı gözleri doldu yanaklarından göz yaşları sessiz bir şekilde süzülüyordu. Carol da dayanamadı ve ağlamaya başladı birbirlerine bir süre baktıktan sora Amy annesinin boynuna sarıldı ve çığlık ata ata bağıra bağıra ağladı o çığlıklar kötü yaşanmışlıklarla doluydu. Annesi Amy'e o kadar sıkı sarılıyordu ki asla bırakmayacak gibiydi.

Yavaşça yere oturdular çok fazla konuşmadılar sadece o an birbirlerine sahip olmanın eşsiz mutluluğunu yaşadılar Amy ilk defa kendini güvende hissediyordu annesinin yanında yine o eski kirlenmemiş temiz saf çocuk olmuştu. Emily sadece oları izledi. Carol Amy'i ayağa kaldırdı

" Hadi benim güzel kızım artık intikam alma zamanı bizde" dedi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TAVAN ARASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin