Evet bu bölüme dokunmayacağım . Böyle kalsın istiyorum . Bende yeri çok ayrı çünkü yoldaşlar .
Seviliyorsunuz be !
İlk uçuşum olduğu için çok heyecanlıydım , çocukluk hayalimi gerçekleştirmek çok güzel hissettiriyordu. Kaptan pilot Efe Bey ise gayet nazik ve anlayışlıydı . Aynı okula gittiğimizi keşfetmiştik .
Ara sıra sohbet ediyor ama genellikle yola odaklanıyorduk , uçağı yere indirdiğimizde derin bir nefes aldım ve ağzımdan verdim . Başarmıştım .
...
Aşıklar şehri Paris çok güzeldi , Eyfel kulesinin yanındaki kafeye vardığımda annemi aradım , soru yağmurunun ardından ailenin evde olan üyeleriyle de konuştum .
Üniversiteyi bitirmiş ve eğitim sürecimi -başka bir şey daha okumak istemezsem- tamamlamıştım ancak hâla annemi her aradığımda sınav gibi sorulardan geçiyordum .
Ablamı aramaya karar verdim , kendisi usta bir stalker olduğu için dedikodusu hem keyifli hem de öğreticiydi .
Diyaloğu koyuyorum bu arada bu araya girme şeklim
"Alo ablacığım?"
"Alo Ezgi kuş şu senin yanındaki pilotu stalkluyorum şuan tam zamanında aradın"
"Abla yaa sen işte değil misin?"
"İşteyim tabii ama sizin şu havalimanının Paris'e 1000. uçuşuymuş uçak çalışanları için özel bir tatil ayarlıyorum ama otelde şuan boş oda sayısı çalışan sayısından 1 eksik pilotun iyi biri olduğuna kanaat getirirsem sizi aynı odaya koyacağım "
"Ne abla saçmalama olur mu öyle şey tamam iyi anlaştık arkadaşım falan ama y-"
"Ablacım diyorum ya o-da yok yokkk napim yani hem kocacım da dedi pilot yandaş şirketin sahibinin oğlu holdingleri falan varmış tam da senin gibi bir kız arıyomuş bir tanışsınlar kendileri bakarlar dedi"
"Sen de harika fikir hemen uygulamaya sokalım mı dedin ?"
"Yani canım benim tam öyle değilde merak etme ben çocuğu araştırdım baya doğduğu yerin muhtarının kızeninin eltisinin kayınvalidesine kadar biliyorum düzgün çocuk hem aynı yatakta kalmaya zorlamıyorum istersen o da olur ayrı konu da"
"Sen vazgeçmeyeceksin anlaşılan neyse hadi görüşürüz Eylem Hanım"
"Görüşürüz Ezgi Han-" Ezgi'nin eniştesine pilotun soyadını sorar ve hanım yerine onu söyler.
Ablamla konuşmam nedense bana ilginç gelmişti , ne kadar kızsam da içten içe heyecanlandım ; herhalde gelen tatlım ve kahvem içindi .
Ablam bana oteli ve kaç gün kalacağımız gibi detayları içeren bir mesaj attı .
Ben kahvemi yudumlarken dükkana Efe Bey hatta artık Efe girdi , garsonla fransızca bir şeyler konuştular kadın yer olmadığını söylemiş olmalıydı .
Ardından Efe benim masamda olan boş yeri gösterdi , kadına fransızca birşeyler daha söyledikten sonra kadın bana döndü :
—Do you know this man ? There 's no place so he wants to sit next to you . (Bu adamı tanıyor musunz ? Yer olmadığı için yanınızda oturmak istiyor )
—Yes i know him (evet onu biliyorum) ,Efe otursana
Yazardan not : "Anne evet ingilizcemi geliştiriyorum yaa inanmıyor musun bak okuyayım yazdığım cümleyi ..." ne günahsız bir insanımdır dkmdelvklrkglr