5. Bölüm/Anlaşma

46 8 101
                                    

Sevgili okurlar, Voteiçkalarımızı atsak mı naapsak bizzzz .

Bugün aynı anda iki bölüm atıcaktım ama bu bölüm bin kelimeyi geçince dedim yazim hediyem bu kitabın ve benim yazdığım en uzun bölüm olsun .

Bin kelimenşn şerefine şimdiden oylarımızı verelim , sevappointlerimizi almamazlık etmemiş olalım böylece .

Neyse burayı okuyacağınızı da çok düşnmüyorum onun için çok boş yapmayacağım . Bu arada normalde hikayelerde acı , kavga falan bişi olur ama ben böyle işlere hiç gelemiyorum . Özellikle yeni bölüm beklerken içim içimi yiyor . Ama öyle de heyecanı kalmayabiliyor . Onun için bu kitapta çok yok .Neyse aşşırı boş yaptım canlarrr 🤍🤍

Kahveler hazırsa , sizi pilot beyciğiniz ve pilot hanımcığını ile baş başa bırakıyorum .

Kemerlerimizi çıkardıysak

İyi okumakar dilerim . Vote atanlarınız çok olsun ❤️



Balkona çıktığımda onu ve dalmış bakışlarını gördüm .

Bir şey düşünüyordu .

Bölmek istemediğim için selam vermek ve vermemek arasında gitgel yaşadım . Sonunda amaan ne olacak sanki diye düşünüp "selam" dedim .

"Selam" diye cevapladı hafif tebessüm ederek .

Kulaklığımı kulağıma geçirirken ona uzatıp "ister misin?" diye sordum . Birlikte müzik dinleme fikrini ablam duysa herhalde çocuklarımızın isimlerinin ne olacağından bahsederdi .

Kabul ettiğinde telefonumdan ne açacağımı düşündüm .

Zevklerimiz uyuşmuyor olabilirdi . Ve ben bu konuda stress olmuştum . En iyi çıkış yolu onun seçmesine izin vermekti .

Telefonu "Sen seçebilirsin." diyip ona uzatırken o da çoktan seçmişti bile . "Bunu açmamızda bir sakınca var mı ?" dememsiyle şarkıya baktım .

"Açacağım şarkı buydu zaten , tabii ki"

İki heceyle açıklayabilirdim . Ya-lan .

Ama sevdiğim ve dinlediğim de bir şarkıydı ,

Biraz zaman geçtiğinde aklıma fotoğraf çekmek geldi .

Demir dediğimiz çok çok afedersiniz ama gerizeklaı irezil yüzünden 2 hafta aşk acısı çekmiştim , sonra annem ve ablamın emekleriyle bir erkek için üzülmenin ne kadar saçma olduğunu anlamıştım.

Ben onu artık takip etmesem de o beni ediyordu . Ne bekliyorsa .

Madem öyle , biraz çatlayacaksın demir efendiiii .

Efe'den de izin almamla fotoğrafı çektim ve de instagrama yükledim .

Araya giriyorum kusuruma bakmayın arkadaşlar , ben model konusunda hala kararsızım ve fotoğrafı bulamadım . Yani bunun insta bölümü başka zamana kaldı . Okuyanlar da votelamayanlar . Hayalet okuyucular , votelamadan okumak günahmış sizin haberiniz var mı bu işten ? Ayıp ayıp ...

#hayaletokuyucularkapatılsın (bir kişi kendini biliyor , 💕)

Şuan bekliyorum bak , votelama için zaman veriyorum .

Voteladıusanız devam edebiliriz .

VOTELAMADIYSANIZ İYİNAYLA YENİ BÖLÜMLER TASLAKTA BIRAKILIR !

Ehmmm ehm .

O zaman ben tatlı yazar , cici yazar halimle bölüme devam ediyorum . 🎀🌷🤍☘️🎙️📝🦧🦍

Pilot BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin