Diğer bölümlere göre çok kısa ama yazabilirsem belki bir bölüm daha atarım .
İyi okumalar beybi face'ler
🦍🦧🐒
Ablamla konuşmamdan sonra şaşkınlığımı atlatamıyordum .
Ne demek Paris'te tatilim uzayacak . Hadi buna sevinirdim de , orada kime ne olacağı belli değil . Burada aile özlemi çekeceğim .
Bu iş bana göre değildi . Ama ablam şaka yapıyor olabilirdi de diyemiyordum çünkü kendisi şaka yapmadığını defalarca söylemişti .
Telefon şuanlık çekiyordu zaten , ayrıca
Ben buranın dilini bile bilmiyordum ben burda ne yapacaktım acaba ?
Hayır yani insanın da canı sıkılır bir yerde . Yanıma aldığım para nereye kadar yetecekti ve şirket otel masrafını karşılamaya devam etse de daha ucuz bir yere geçirir miydi ?
Efe de haberi bir yerlerden almış olacaktı ki ortam çok gergindi . Ve ben gergin ortam çekemezdim .
Gerçi hala bir anlaşmamız vardı ama iptal olduğuna emindim . Bu tatil de nereden çıkmıştı sanki ? Direkt geri uçamaz mıydık ?
Ay çıldıracem .
Saunadan çıkıp hemen odaya geçtim. Hızlıca bir duş aldım . Hafif bir makyaj yapıp üstümü değiştirdikten sonra kahvaltıya hazırdım .
Şuan stres olduğum için her şeyi yiyebilirdim .
Dikkat dikkat , Fransa'nın yiyecek stoğu 5 gün içerisinde tükenecektir . Evinize bol bol stok yapınız . Buldozar Ezgi her şeyi yemeye geliyor !
Yıldızı boyayanlar dışında .
Kahvaltımı da ettikten sonra yavaş yavaş sıkıntı basabilirdi . Ama alışveriş her derde deva arkadaşlar . Zaten giyinik olduğumdan mütevellit üstüme bir ceket aldım . Çantamı aldıktan sonra çıkmaya hazırdım .
Telefonum çalıyordu , annem arıyordu .
"Alo valide sultancım"
"Kızım insan bir arar sorar , taaa oralarda kaldın şimdi , geri gelince ilk iş işten ayrıl sen ."
"Anneciğim bunlar olabilir sadece hava durumu kötü olduğu için bir iki gün buradakalacağım , bu da iyi bir şey bizi riskli ortamlarda uçurtmuyorlar bak ."
"Bana her şey güllük gülistanlık rolu yapmayın , anneyim ben anlarım , hem ne kadar kalıcaksın sen orada ?"
"Ablama sormayı unuttum ben o işi , bir de ben alışverişe çıkıyorum şimdi buradan bir isteğin var mı ?"
"Sen sağ salim dön , o yeter ."
"Tamam anneciğim , kafama göre almamı istemiyorsan ne istiyorsun söyle ."
"Kızım ben bilmem öyle şeyleri , hadi öptüm .Görüşürüz"
"Görüşürüz"
Ben elimde poşetler yorulduğumda , saat dörde geliyordu . Öğlen yemeğini dışarıdan yedikten sonra doğru otelin yolunu tutmuştum. Tabii dil bilmeyen taksici gibi ufak problemleri atlarsak .
Ufak problemler ...
Alın size sınırsız bölüm , günlük atayım dedim ben de . Kısa oldu ama böyle daha iyi . Benim de derslerim var sonuçta acıyın bana kız . Bunu yazması çok uzun sürüyor bir kere .
Neyse uzatmayacağım , bakınız o voteları atmanız gerekiyor .
Hadi çikiletalarım .
Ben kaçtım .
🦟🦗🦟🦗