Baya hızlıyım kız , hazırlamam uzun sürdü ama çat çat yolluyprum valla . Bu arada fikri değiştirmedim ama hikayede çok şey değişti . Sondaki soruyu cevaplamanız gerekiyor , lütfen bölüme enazından bir göz gezdirin .
Birbirine Dolaşan Yollar - Bölüm 3: Karmaşık Duygular
Paris'te geçirdiğimiz günler, her anıyla dolu, karmaşık bir hikayeye dönüşüyordu. Efe ile aramızda bir çekim vardı, ancak bu duyguları anlamak ve ifade etmek zaman alacaktı.
Bir sabah, Paris'in tarih dolu sokaklarında yürürken Efe'nin gözleri, benimkinden başka bir şeyi düşünüyormuş gibi görünüyordu. "Ezgi, seninle vakit geçirmek gerçekten hoşuma gidiyor. Ama bir şeyi itiraf etmeliyim, içimdeki bu karmaşık duyguları anlamakta zorlanıyorum," dedi.
Gözlerimde bir ışık belirdi, "Efe, seninle aynı duyguları yaşıyorum. Ama belki de bu hislerin üzerine konuşmak için biraz zaman geçmesi gerekiyor."
O an, birbirimize karşı hissettiğimiz duyguları daha fazla bastırmaya karar verdik. İş seyahati sırasında birbirimize olan çekimimiz artsa da, bu karmaşık duyguların kontrolünü ele almamız gerekiyordu.
Bir öğleden sonra, Paris'in ünlü kafelerinden birinde oturduk. Efe, "Ezgi, belki de bu hisleri birlikte anlamak ve ifade etmek için daha fazla zaman geçirmeliyiz. Her şeyi hızlandırmaya gerek yok," dedi.
Gülümsedim, "Evet, belki de doğru. Bu şehirde geçirdiğimiz her an, birbirimize daha fazla yaklaşma şansı veriyor. İki kalp arasındaki bağ, zamanla daha güçlü bir hale gelecek."
Günler geçtikçe, Efe ile olan ilişkimizde derin bir bağ oluşuyordu. Birbirimize olan hislerimizle başa çıkarken, Paris'in güzellikleri ve romantizmi de bizi sarhoş ediyordu.
Bir akşam, Seine Nehri kenarında oturduk. Ay ışığı, suların yüzeyinde dans ederken, Efe, "Ezgi, bu şehirde geçirdiğimiz zaman, hayatımın en anlamlı günleri haline geliyor. İkimiz de birbirimize bir şans verelim mi?" dedi.
Bu soru karşısında kalbim hızla atmaya başladı. "Efe, bu bir şansı hak ediyor. İkimiz de bu duygulara adım atmaya hazırız. Ama lütfen, birbirimize zaman tanıyalım," dedim.
Efe, başıyla onayladı. "Zamanla, her şeyin yerine oturacağını düşünüyorum."
Ve o an, Seine Nehri'nin romantik atmosferinde, karmaşık duygularımızı bir kenara bırakarak, birbirimize doğru adım atmaya karar verdik. Birbirine dolaşan yollarımız, kararlılıkla ilerliyordu, ancak önümüzdeki
macera için hala çok yol almamız gerekiyordu.Farkettiyseniz olaylar çok hızlı ilerliyor gibi oldu . İlk yazdığımda asla böyle değildi . Size sormam gereken çok çok önemli bir sorum var yoldaşlarım .
Sizce bu işi ağırdan mı alalım yoksa bastır gitsin mi diyorsunuz . Ben şahsen hemen sevgili yapmak istiyorum ama hala oralardaysanız bu hepimizin hikayesi , lütfen isteğinizi belirtin .
Bir de , sizce yeni bölümler daha mı iyi oldu kız ? O kadar uğraştım .
Bysss