O ses , Ada denilen ama godzillalığıyla asla unutamayacağım o manyağın sesiydi ! Gerçi bu kadar önemli kişiyim diye dolaşmasına rağmen sadece otel sahibiydi . Ancak yine de kıza güvenmiyordum . Kapıyı çalmamın ve onun gir demesinin üstünden birkaç saniye ancak geçmişti .
Kaça , kaça nereye kadar kaçabilirdim ki ? Benim acilen otel değişimi yapmam gerekiyordu . Veya , arkadaşımın evinde kalabilirdim . Daha ucuz olurdu , paramı ne kadar savurganca tüketmiştim .
Topuklularının sesini duydum .
"İlla uğraştıracaksınız yani , hangi veletse bu"
Çok kırocasın . Velet miyim yani ben ?
O zaman , topuk vaktiydi .
Neden korktuğumu bilmiyordum ama ilkokulda bir iki yıl gittiğim karate eğitimimin pek bir yararı olacağını düşünmüyordum . Ki zaten pek bir şey hatırlamıyordum . Yemekhaneye hızlıca girdim , zaten bir yandaki kapıydı . Kilidi açmak için harcaycağı süre de benim kurtarıcım olmuştu .
Hiçbir şey olmamış gibi nefes nefese bir tabak aldım ve doldurmaya başladım . Bu kadar müşteriyi korkutup parasından olmak isteyeceğini pek sanmıyordum . Bunun için içim rahattım .
O yemekhaneye girdiğinde ben çoktan tabağımı doldurmuş , masa seçiyordum .
Ancak gözüne hemen görünmüştüm , orada kamera olmamasını umut ediyordum ancak malesef yüksek ihtimalle beni görmüştü . Ama belki de başka bir yere bakıyordu , olamaz mıydı ?
Efe'nin oturduğu masayı görmemle oraya oturup konuşmak istememe rağmen başka bir masaya geçtim , görmemiş gibi davranmaya çalışsam da biraz üzmüştüm .
Ancak şuan peşimde olabileceğini ve beni onunla yan yana görmesini istemeyeceğini göz önünde bulundurursak Efe ' yi umursayamazdım .Kadın manyağın tekiydi , ve ondan her şeyi bekliyordum .
Hatta pardon , büyük harflerle HER ŞEY demek daha doğru olurdu .
Masamda görünmemek için yumurtamı yiyor , elimden geldiğince dikkat çekmemeye çalışıyordum. O an aklıma gelmesiyle telefonumu açıp Efe ile olmayan mesajlaşmamıza girdim .
Bir kere, mesajları atanın kim olduğu belliydi . Numarasını bilmesi de , kendisinden beklediğim bir şeydi . Sonuçta 3ski sevgililerdi . Ama şu Efe de biraz zevksizdi yani , hiç beğenememiştim .
Ve bana inanmayışı da beni biraz kırmıştı . Tamam , daha yeni yeni tanıdığın birine o kadar güvenemezdin ama yine de öyle değil diyorsam öyle değildi canım ! Sorgulamaya gerek yoktu bir kere .
Beni de hep deliler bulurdu zaten . Psikolog olmam lzımmış benim psikolog !
Oturduğum yerden Efe çok rahat görünüyordu , Ada da onun yakınına oturmuştu , full hd izliyordum resmen .
Telefonumun çalmasıyla hemen açtım . Paris'te oturan liseden yakın arkadaşım Karsel arıyordu .
Kendileri bir kaç yıl önce buraya yerleşmişti ve ondan beri sadece sanaldan görüşebilmiştik .
Merhaba ballar , shiftlenip shiftlenip durduğum için buraya pek giremedim . Okulda full uyuyodum akşam da zaten vaktim olmuyordu. Ama sonunda vakit bulup birazcık bir şeyler yazabildim .
Bu arada
TİKTOK HESABIMIZ HAYIRLI UĞURLU OLSUUUUUUN .
İsmi öğrenmek ister misiniz ? Ben koyim da .
pattis688
Video fikirleri falan istediğinizi yazın . Şu Ada cadısı olmasa dedikodu malzememiz olmicaltı iyi ıldu he , her şey çok toz pembeydi Hain bir Patates olarak çok üzüldüm 🤧
Neyse neyse ...
Bide şu zamanlar hobim Kızılcık Şerbeti izlemek fena sardım he muabbetini yaparız sizle yorumlarınızı yazın .
İşte gidiyorum ,
Bir şey demeden ...
Neyse aşklar benim crush ile ilgili shiftlenme fikirleri bulucam bu arada neden okula gidiyorum sandınınz ya siz slldlsödşwşe
Bıbı arklar geveze yazarınız bu sefer yine kapanış konuşmasını uzattı