Bide ben 600 hatırlıyordum ma , ne ara 700 lere getirmişim anlamadım .
Kız o eller vote butonuna gidemiyor haaa ,
Evde şu şekilde dolaşmak yerine bölüm atim dedim ama .
Hadi yine iyisiniz haaaa , normalde 700-800 arası olsun diye beklerdim ama bu sefer hemen atmak istedim . Yeter lan bu kadar beklettiğim . Sınır da yok bu bölüm , kafama göre takılıcam .
Ay siz buraları okumuyor olabilirsiniz onun için geçiyorum . Çok uzun yazıyorum girişleri çıkışları ama hadi neyseeeee
Medya: Madrigal - Bambaşka
Benim yazmam daha uzun sürdü ve günlere yayıldı ama olsun yazarken bir ara bu şarkıyı dinlemiştim . Siz de dinleyebilirsiniz yani .
Bornozumu da giydikten sonra banyodan çıkmıştım . Havuz için hazırdım . Odadan çıkıp asansöre bindim .
Ablama bu konuda gerçekten teşekkür edebilirdim , gerçekten çok güzel bir otelde konaklıyorduk ve kullanamayacağım kadar çok şey vardı .
Şezlonga çantamı ve havlumu bıraktıktan sonra havuza merdivenlerden inerek girdim . Biraz yüzdükten sonra çıkmaya karar verip çıktığımda şezlongumun yanındaki şezlongta başka bir , havlu ve çanta gördüm .
Üstelik Efe kokuyorlardı .
Kendisine biraz kızgın hissediyordum . Anlaşmayla alakalı bir daha hiçbir şey söylememişti . Ben de konuyu açmamıştım . Yapabileceğim bir şey yoktu .
Saunaya girip biraz oturdum . Dolu kafamla biraz oturduktan sonra çıktım . Şezlongta otururken aklıma harika bir isim geldi .
Gizemli Çocuk .
Ablam bana dalga geçerken numarasını atmıştı. Ben de ekleyip adını Gizemli Çocuk yaptım. Efe anlaşmayla alakalı tek bir yorumda bile bulunmamıştı , malesef ben neden sorduğunu öğrenemezdim ama o ablama sorup rahatlıkla öğrenebilirdi . Peki o zaman neden bana sormuştu ?
Gerçek Efe'nin şezlonga oturmasıyla düşüncelerimden koptum . Telefonumda instagramda dolanmaya devam ederken sanırım Efe'nin de ilgisini çek işti .
"Neye bakıyorsun?"
"Hiiiç, istiyorsan sen de bak ."
Bakmasın , bakmasın .
Lütfen bakmasın .
Kendisini nasıl kaydettiğimi görmesini istemiyordum .
O bakana kadar sayfadan çıkıp instagrama girmiştim bile . Artık bakabilirdi .
Baktı da .
İnstagramda dolaşırken o da benim telefonuma bakıyordu .
Yahu senin telefonun yok mu ? Ablamın dediğine göre zengindi . E o zaman benim telefonuma ne bakarsın be kardeşim yaaa .