2.Bölüm ~Gizemli Suikast~

204 103 15
                                    

2.Bölüm
Gizemli Suikast

•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Artık 3 hafta geçmişti cenaze'nin üzerinden ama hala hiç alışamıyorum yeni hayatıma,hiç alışamıyorum annemle babamsız geçen günlere,hiç alışamıyorum her şey'e...

Ne kadar güçlü görünmeye çalışsam da. Beceremediği de biliyordum.
Ama bu dönem de bana asıl yardımcı olan şeyler abilerimin,Mary'nin ve en güzeli de halkım'ın sevgisi olduğunun
da farkındayım. Onalra minnetdarım.

Ged abimle akşam yemeğini yiyorduk ki, Jhonson abim telaşlı halde yanımıza geldi. Oda suikast dan sonra kimin yaptığını bulmak için her yeri
arıyordu.

"Bununla mutlaka saraydan birinin de alakası var." dedi, bense ona ek olarak söyledim.

"Nerden biliyorsun ki ?"

"Çünki sen aslında o baloya çağırılmamışdın"

Ged abim hemen olaya atladı"Nasıl yani ? Nerden biliyorsun bunu? Şimdi de nolur bilmece gibi konuşma abi"

"Araştırmalara devam ederken Onxion Krallığının varisinin oraya gitmemiş
olduğunu gördüm. Onun yerine seni çağırmışlar baloya."

"Yani bu suikast'ı planlayanlar sarayda hizmetçilerden başka hiç kimsenin olmasını istemediler." Ged abim söyledi.

"O zaman emir vericem saray da  o an bulunan hizmetçisinden vezirine kadar her kesi sorgu-sual etsinler."

"Hayır abi ben inanmıyorum buna saraydan birinin ortak olucağına ve hizmetçiler arasında Jeniffer teyze de var. Ona asla böyle bir şey yapamayız!"

"Biliyorum Eftely'im ama her ne olursa olsun işlerin aslını öğrenmek  için bunu yapmaya mecburuz."

Hiç bir şey söylemeden yanlarından ayrıldım,odama gidip jakuzi'yi açtım ve elbiselerimi soyunup içerisine girdim. Girdiğim an aşırı huzur buldum. Çünki, artık çok yorulmuşdum suikast mevzusundan. Sebebi ise bana annemle babamı hatırlatıyordu ve her defa onları hatırladığımda ağlamak istiyordum. Ama artık yok öyle ağlamak falan, ağlayarak düşman sevindirmek Kraliçe Eftely'ye yakışmaz!

                            🤍🖤

Jakuzi'den çıktık'dan sonra saray kıyafetlerimi giymedim çünki kılık değiştirip çarşıya inmek istiyordum. Hem kafa dağıtmak için hem de halkımın ihtiyaçlarını anlamak için.
Bir az gezdikten sonra bir esnafa yaklaştım bir şey alacakmış gibi eşyalarını incelerken konuya dahil oldum.

Kraliyyet SırrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin