5.Bölüm
Sırlar Açılıyor•
•
•
•
•
•
Bu gün yoğun bir program içerisindeydim ilk önce krallık yemeği, daha sonra halkımla görüşme sonra ise
Marry'nin ailesi ve kendisiyle özel akşam yemeği yedim şimdiyse huzurlu bir şekilde yatağımda uzanıp kitap okuyordum.Kesinlikle herkes kitap okumalı bence. Çünki bu zamanlarımda en huzur bulduğum aktivite budur. Kitaplar sanki beni başka bir evrene götürüyorlar.
Sabah uyandığım da Jeniffer teyze'yle biraz konuşmak istemiştim bu yüzden yardımcı kadın'dan onu çağırmasını istedim ve çiçek bahçemde ki, çay masasına oturarak onu beklemeye başladım.
Buraya her geldiğimde nedense bir garip oluyorum sanki, bir şeyi hatırlamaya çalışmak istiyorum. ama beceremiyorum.
Sonunda Jeniffer teyze'yi uzaktan gördüm. Bana doğru geliyordu. Her adım atıp geldiğin de biraz daha garipsiyordum buraları, sanki bir yaşanmışlığı unutmuşum gibi...
Gelip yanıma oturdu. Halim çok garipdi bu yüzden ne konuştuğumu kendim bile iyi anlayamıyordum. Ayağa kalkıp çiçeklerimin yanına gitmek istediğimde dengemi kayıp ettim. Kafam da fırtınalar esiyordu. Fısıltılar duyuyordum bana "Hatırla" diyorlardı.
Ne yapacağımı kestiremiyordum. Fısıltılar çığlıklara dönüşüyordu. Uzaktan abilerimin bana doğru koştuğunu gördüm ve gözlerimi kapadım. Hatırlamaya çalışıyordum, ve evet hatırlıyorum...
■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
Çiçeklerimle ilgilenirken birden birinin sesini duydum. Biraz dinledikten sonra bunun Jeniffer teyze'nin sesi olduğunu anladım ama ne konuştuğu belli olmuyordu daha doğrusu ne konuştukları çünki belli ki, yanında biri de vardı.
Biraz yanlarına yaklaştıktan sonra duyduklarım beni şoka uğratdı.
"Jeniffer hanım gerçek'den emin misiniz bu suikast'ı kimse'nin görmediğinden ?"
"Evet kesinlikle eminim buna
altınları verebilir misiniz
artık?"
■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliyyet Sırrı
Historical FictionYalnışlıkla davet edildiğin kraliyet balosunda tanımadığın bir kralı görürsün bu da yetmezmiş gibi o adam annen'le baba'nın katili olur...Ben Eftely, Ateş krallığının kraliçesi Eftely...Hikayemi okumaya hazır mısın ?