1.Bölüm ~Sürpriz Balo~

306 110 38
                                    

1.bölüm
Sürpriz Balo

•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Eftely hanım günaydın"

Sabah perdelerin çekilmesi ile gözüme vuran güneş ışığı ve saray hizmetkarı Jeniffer teyzenin sesiyle uyandım. Çocukluğumdan beri ben ve abimlerin üzerinde çok büyük emeği var onun. Onun yeri bende her zaman ayrı

"Günaydın Jeniffer teyze" diğerek yatağımdan kalktım. Pencereye doğru baktığımda güneş yüzümü buruşturmama neden oldu.

"Babanız kral Antuan sizinle konuşmak için odasına çağırdı ve Eftely kızım biraz çabuk gitseniz iyi olur çünki, acilen gelmenizi istiyordu."

"Tamam"

Yataktan kalkıp ilk önce duş alıp, rutin işlerimi hall ettim daha sonra kraliyet elbisemi giydim ve babamın odasına gittim amma orada değildi. Bende o zaman gidip kahvaltı yapmak istedim ama babam ve annem de ordaymış.

"Prensesim her zaman ki, gibi yine güzel ve enerji dolu bakıyorum" geldiğimde annem gülerek söyledi:

"Siz de her zaman ki, gibi yine ışıl-ışılsınız kraliçem" yüzümde ki, tebessümle anneme iltifat yağdırdım bende

"Hanımlar sizin güzelliğinize laflar yetmez, laflar"

Gidip yemek masasına oturdum. Ve onlar hala birbirine karşı iltifatlara devam ediyorlardı.

"Baba Jeniffer teyze bana acil bi şey söyleyeceğini dedi."

"Evet kızım akşam önemli bi balodan davet geldi ve tahtımızın gelecek varisi olacağın için seni oraya gitmen icap ediyor bu akşam."

Biraz düşündüm çünki akşam yakın arkadaşım Mary'ni çağırmışdım ama başka bi seçeneğim yoktu. O yüzden kabul ettim hem kabul etmesem ne çare zaten söylediler göndereceklerini.

Masaya oturdum ve babama sordum.

"Abilerim nerede peki, göremedim onları"

"Krallık da ki, insanların sıkıntıları falan var mı diye libas değiştirip gezmeye gitdiler ay yüzlüm."

"Anladım"

Kraliyyet SırrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin