Alarm saat 6.00'da çaldı
Hava aydınlanıyordu.
Ama Seungmin henüz uyuyamamıştı. Çünkü bugün vermesi gereken bir sınavı vardı. Son senesinin ilk sınavıydı. Çok heyecanlıydı. Sabaha kadar ders çalışmıştı. Artık daha fazla çalışamayacak durumda olan Seungmin, birden acıktığını hissetti. Çalışma masasından kalkıp mutfağa yöneldi. Buzdolabının kapağını açıyordu ki telefonu çalmaya başladı.
Bu saatte arayan kim olabilirdi?
Hemen mutfaktan çıkıp odasına doğru hızlı hızlı yürüdü. Çalışma masasındaki telefonunu eline aldı ve telefonu açtı.
"Alo?"
"Günaydın Seungmin."
Arayan, Seungmin'in arkadaşı Jisung idi.
"Günaydın, ne oldu Jisung?"
"Bugün yapılacak olan sınav var ya..."
"Ee?"
"İptal olmuş. Bu seni biraz üzecek gibi."
Jisung gülmeye başladı.
Seungmin bir anlığına, sabaha kadar çalışmasının boşa olduğunu düşündü. Ama sonra toparladı.
"Hayır tabi ki de."
"Sence de biraz fazla çalışmıyor musun Seungmin?"
"Belki biraz kendimi kaptırmış olabilirim ama son senemizin ilk sınavı olduğu için heyecanlanmıştım sadece."
Bir anlığına duraksadı.
"Olsun, iki gün sonra yapılacak olan sınava çalışırım ben de."
Jisung duyduklarına inanamamış gibi bir tepki verdi.
"N-ne? İki gün sonra sınav mı var?"
"Şaşırman doğal çünkü programı yeni attılar. Aslında daha erken atmaları lazımdı."
"AMA BENİM HİÇBİR ŞEYDEN HABERİM YOK. BUGÜN SINAV OLDUĞUNU DÜN GECE ÖĞRENDİM BEN"
"Önce sakin ol Jisung. Sonra da oyunlara biraz ara vermeyi düşün."
Jisung tam bir oyun bağımlısıydı ve sınavlara saatler kala çalışmaya bayılıyordu. Eğitim hayatı boyunca böyleydi Jisung. Asla pişman olmamıştı.
"Ama kafa dağıtmak için iyi bir yöntemdir Seungmin. Sana da tavsiye ederim."
Seungmin'in oyunlarla arası pek yoktu. Sadece Jisung ile birlikte oyun oynardı. O da boş zamanlarına denk gelirse.
"Ben oyunlar yerine daha çok hobilerime ve kendime zaman ayırıyorum Jisung. Ben de sana bunu tavsiye ederim"
"E o zaman benimki de hobi sayılır."
"O biraz bağımlılığa girer Jisung."
"Aa!"
"Ne oldu Jisung?"
"Sana bir şey soracaktım. Lafın arasında unuttum. Neyse. Bu akşam benim takımımla oyun oynayacağız. Sen de gelmek ister misin?"
"Jisung, daha az önce sınavlara çalışacağım demiştim. Sen beni nerenle dinliyorsun?"
"Tamam, tamam. Kızma hemen. Belli ki kahvaltı yapmamışsın. Hadi kahvaltını yap."
Jisung ve Seungmin uzun zamandan beri arkadaşlardı. Jisung Seungmin'i, Seungmin de Jisung'u iyi tanıyordu. Seungmin kahvaltı yapmadığında ve uykusuz geçen gecelerde biraz sinirli olurdu. Jisung da bunu iyi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret secret || chanmin (edited)
FanfictionSeungmin, arkadaşının çektiği bir video sayesinde bir çocuğa aşık olmuştu. O ifşacı arkadaşı Jisung'un da yardımıyla o çocukla buluştu ama o çocuğun sakladığı bir şeyler vardı. Hayatı hakkında bir şeyler mi saklıyordu? Yoksa gizli gizli bir başkası...