Magický svět

99 4 8
                                    

Nevím jak dlouho jsem padala, ale připadalo mi to jako věčnost. Tohle by mohla být nejlepší chvíle mého života!
Konečně jsem uviděla světlo a zemi. To bude bolet. Spadla jsem do vysoké trávy plné trní.
,,Au!! To je snad naschvál!!" vymrštila jsem se rychle nahoru. Z ran po celém těle mi tekla krev. Protočila jsem panenky. Jsou to jen škrábance. Potom jsem se podívala s udivením na trávu. Proč..... Je ta tráva modrá? Uslyšela jsem nad sebou křik.
,,Co to..."
V tom okamžiku na mě přistál Nexon.
,,Auuuu!!!"
Hned na něj spadla Sofie, Amélie, Dia a Lucka.
,,AUUUU!! Slezte okamžitě ze mě!"
,,Seš vpohodě?" Zeptal se mě Nexon.
,,Budu až ze mě slezete!"
,,Sorry jako." Řekla Lucka která pomáhala vstát ostatním a nakonec i mně podala ruku.
,,Dík za změkčení pádu."
,,Mhm " zabručela jsem a s lucčinou pomocí jsem vstala.
,,Vítám vás Injas."
Otočila jsem se. Za námi stála zeleno vlasá holka asi v našem věku se špičatými uši a velkými též zelenými oči.
,,Vy...jste elf?" Zeptala se s vyděšením Sofie.
,,Elf? To je nějaké zvíře?"
,,Ne."
,,Aha. No asi ne. Jsem Injas."
,,A to je zas co?" Protočila panenky Amélie.
,,Vaší řečí lidi s kouzly."
,,Kouzla neexistují!" Řekl s opovržením Nexon.
Ta dívka se rozesmála. Potom mávla rukou a na ruce jí začali růst kytky.
,,A co je potom tohle?"
Všichni jsme se na ni oněmněle dívali.
,,Žili jste až moc dlouho v nesprávném světě. Je načase vám vrátit schopnosti které máte. "
,,Jaké?" Zeptala jsem se.
,,To teď zjistíme. "

Chci moc všem poděkovat že čtete můj příběh. Díky Vám je můj příběh na 34 místě v kamarádství a 24 v elementech! Taky Vám chci poděkovat za 100 přečtení! Nezvládla bych to ale bez svých přátel kteří mě neustále podporují. Díky moc Adél, Isi, Lauro a Julo! A také velké díky Vám! Jste úžasní!

ElementyKde žijí příběhy. Začni objevovat