Když jsem došla do našeho křídla zamířila jsem rovnou do pokoje. Ostatní ještě jedli. Na posteli mi už leželo pyžamo, docela krátká černá košile s úzkými ramínky. Já ale ještě neměla chuť jít spát. Otevřela jsem tedy skříň. Všimla jsem si že Bella tam dala nové šaty. Všechny byly v tmavých barvách jak jsem jí prosila. Všimla jsem si i asi 20 košilí a kožených kalhot a bund. Nic ale v mém stylu. Otočila jsem se ke stolu na nemž byl hozený outfit který jsem měla v kině. Černé carga s dlouhým trikem a rozevlátou tmavě modrou mikinou. Carga byla vpohodě ale mikina byla jak prase. ,musím jí vyprat, pomyslela jsem si. Už nikdy nebude nic jako dřív. To uvědomění mě zasáhlo ale bylo to tak. Znovu jsem se podívala na otevřenou skříň a svoje normální oblečení. Nemělo cenu se vyhýbat téhle změně...ale to neznamená že budu nosit pořád šaty jako všichni. Karty byly rozdány ale já rozhoduju jak s nima naložím. Proto jsem se zvedla a začala se brohrabovat ve skříni. Byla obrovská. Zaplula jsem do skříně mezi šaty a košile. Mezi tou spoustou látky nebylo skoro nic vidět a tak jsem po chvíli narazila do zad skříně.
,,Jau sakra už." Zanadávala jsem. Opřela jsem se do zad že už vylezu ale ta záda se otevřela. Za nimi byla další velká dřevená místnost. Vypadalo to jako velký šatník. Vešla jsem proto dovnitř a kolem mě se rozsvítila světla. Naskytl se mi pohled na místnost plnou zbraní, výzbrojí, košilí a celkově bojových věcí. Bylo to úžasné. Všimla jsem si že evidentně bylo vše navrženo pro ženu.
,,Kdo to tady nechal.." zamyslela jsem se. Pomalu jsem postupovala dál a za tímhle ,, šatníkem,, byli dveře ty jsem otevřela. Za dveřmi byla výcviková místnost!!
,,To je neuvěřitelné." Zašeptala jsem. Kdo to vyrobil? A proč to tady je... evidentně je to tajné když to bylo schované za skříní. Vrátila jsem se do ,,šatníku,, a vzala si tmavě modrou košili, na tu jsem si dala pásek a do něj zastrčila díku. Potom jsem vešla zase do skříně a zavřela tajné dveře a vyšla ven. Vzala jsem si na sebe svoje carga.
Když jsem byla připravená vyšla jsem z pokoje a pak i z křídla. Je čas na menší průzkum okolí.
Ahojky! Další kapitola je venku. Tentokrát trochu kratší ale snad to nevadí. Snažím se co nejvíce vydávat abych Vám nahradila ty měsíce kdy nic nevyšlo. Snad není tahle kapitola moc divná ale snažila jsem se aby nebyla. Tak a já se vrhám do psaní další kapitoli!
Kika
ČTEŠ
Elementy
FantasyPřírodní živly jsou neskrotné avšak někdo je ovládat musí..nebo ne? Alex a její kamarádky jsou normální holky, které chodí na střední školu. Jednoho dne jejich život nabere rychle na obrátkách. Už to nebudou normální holky, ale stanou se něčím speci...