Elfka se od nás otočila a řekla nějaké zaklínadlo kterému jsem nerozuměla a ze země se vysunuli pařezy, na kterých byly položené, napůl zarostlé do zelených úponků různobarevné kameny. Každý měl jinou barvu. Jediný kámen, který byl uprostřed ,byl zlatý.
,,Hned vám vše vysvětlím. Každý kámen představuje jednu schopnost. Modrý je voda. Fialový je vítr . Zelený je země. Oranžový je oheň a ten zlatý uprostřed je Avataří. To jsou ti, kteří mají všechny tyto schopnosti, kámen je zde jen proto, že před 16 lety královně a králi stratili jejich děti . Král a královna věří, že se sem jednou taky dostanou. Tak teď půjdete kolem kamenů a dotknete se jich, ten co se rozsvítí vám vrátí schopnosti. Ty půjdeš první,. "ukázala na Lucku
Lucka polka ,ale šla do toho. Nejdříve země...nic.Potom voda.... nic.Pak oheň.... nic, ale hned jak se dotkla větrného kamene, rozzářil se.
,,Vítr. To sedí."
Lucka podstoupila z kruhu. Její zmatený výraz mluvil za vše. Elfka pokynula Am ( Amelii ). Ta se sebevědomím úsměvem vkročila do kruhu. I když se ničeho nedotkla rozsvítil se zlatý kamen. Elfka padla na kolena a začala se klanět.
,,Princezno."
Am se na ní zděšeně dívala. Až teď jsem si uvědomila o co jde. Am...je jedna ze ztracených detí!!!
,,Tak počkat...jestli jsem já princezna..." Při tom slově se jí evidentně zvedl žaludek. Am totiž nesnaši princezny a ostatní takovýhle podle ní slátaniny.
,,Tak musí být i moje dvojče!" Ukázala na Diu. Ta si ztoupla vedle ní a kámen se rozzářil ještě víc.
,,To je neuvěřitelné. Musím vás okamžitě odvést ke královi a královně." Vstala a už už se chystala udělat něco rukou avšak..
,,Hej! Tak mi se dostaneme do tyhle zatracený díry a ani nezistíme naše schopnosti jenom proto že jsi objevila dvě děcka nějakyho krále!? To si s prominutím děláte pr*el!! Vyloženě." vykřikla jsem bez rozmyslu. To jako vážně! Zkazí mi tohle všechno rande a i první polibek a teď nás ani nenechá zjistit schopnosti. Nexon mi položil ruku na rameno.
,,Má pravdu. " Přivětila Sofie.
Elfka byla viditelně zaskočena mým výstupem a proto pokynula Am a Die aby vyšli z kruhu a potom kývla na Sofii aby vešla do kruhu. Ta neváhala a vešla do kruhu a aniž by se nezastavila u vody ani u větru šla rovnou k ohni. Ten se po jejím dotyku okamžitě rozzářil. Potom s úsměvem na tváři šla k holkám a elfce.
,,Bež první." Řekl Nexon,který měl pořád ruku na mojim rameni. Kývla jsem na něj a vešla do kruhu. Země ani oheň nic, ale voda se okamžitě rozzářila.
,,Co to.... To není možné.Voda je vzácná a ty nemáš zrzavé vlasy takže vodu mít nemůžeš...jediný kdo měl jiné vlasy než zrzavé byla dcera vůdce královské gardy!!" Vyhrkla elfka.
,,To by dávalo smysl. Dcera vůdce se ztratila se třemi dětmi krále...tím pádem." Elfka přišla k Nexonovi a strčila ho do kruhu. Zlatý kámen se rozzářil.
,,To je zázrak."Ahoj všichni! Omlouvám se za tak dlouhou pauzu. Bohužel mi kapitola nešla vydat. Teď už je snad všechno v pořádku. Jako vždy se omlouvám za chyby a těším se na vás u další kapitoly!
PS: neřešte tu písničku...přišla mi že se k tomu hodí...ale to posuďte sami
Kika
ČTEŠ
Elementy
FantasyPřírodní živly jsou neskrotné avšak někdo je ovládat musí..nebo ne? Alex a její kamarádky jsou normální holky, které chodí na střední školu. Jednoho dne jejich život nabere rychle na obrátkách. Už to nebudou normální holky, ale stanou se něčím speci...