Vote atıp yorum yapmayı unutmayın😽💗
🚘
"Lan gelsene."dedi Kemal sinirle elini çocuğun bileğine koyarak,Oğuz gelmeyi kesinlikte reddediyordu.Sebebi de kemalin ona dönüşte arabayı vermeyecek olmasıydı,istediği gibi kırmızı arabayla gelmişti ve son dakika oyun bozanlık yapıyordu.
"Sürmezsem gelmem!"dedi Oğuz omuz silkerek,tüm ailesi veda etmek için gelmişti ve ikisinin arasındaki atışmayı izliyorlardı"ne var sürsem!ölür müsün verirsen?"kemal gözlerini sıkıca kapatarak açtı.Şimdi ona bir şey verecekti de hiç beğenmeyecekti.
"Ölürüm."dedi Kemal kısaca ve çocuğu hızla kendine çekerek yüzünün göğsüne yaslanmasını sağladı"arabaya binmezsen bir daha değil dokunmak koklatmam bile."Oğuz kulağına fısıldayan sıcak nefesle sanki arabaya binmemek için direnen kendisi değilmiş gibi kuzu kuzu arabanın yan koltuğuna yerleşti.
Kapıyı her ne kadar sert kapatıp onu sinir etmek istese de bu arabaya kıyamıyordu.
"Uslu dur."kemal arabayı pencereden üst vücudunu sokarak çalıştırdı ve çocuğun ailesine doğru dönerek elini kaldırdı.
"Oğuz bana emanet aklınız arkada kalmasın.""Kalmaz ya."dedi Oğuz elini tişörtüne atıp tek seferde çıkararak"Hadi gidelim,hava çok sıcak."yanmak üzereydi.Kemalin gözleri çocuğun karnındaki baklavalara kayarken iç çekerek kırmızı arabanın kapısını açtı ve içerisine yerleşti.
Üstü de açıktı arabanın.
Millet çıplak mı görecekti çocuğu yolda giderken,kemal gözlüklerini başından indirerek boru çaldı ve yola çıktı.Oğuz'da torpidoya attığı gözlüklerini takmıştı.
Kemalin üzerinde incelik beyaz bir gömlek altında da krem rengi şortu Vardı.Gömleğin sadece alttaki üç düğmesi iliklenmişti"Hayırdır abi?"dedi Oğuz ayakkabılarını çıkarıp koltukta bağdaş kurarak"çok süslü gördüm seni bugün."daha da bir yakışıklı gelmişti gözüne.
Gerçi daha ne kadar olabilirse orası tartışılır.
"Süs?"dedi kemal sırıtarak"beğendin galiba."gaza biraz daha asıldığında yanlarından geçen bir kaç arabanın onlara baktığını görmüştü.
"Bayıldım."elini yavaş yavaş adamın kasıklarının üzerine koyarak dizine kadar okşadı"yiyesim geldi."
"Oğlum...yediririm sana bir şey beğenmezsin.Topla elini kolunu."Oğuz dudaklarını büzerek elini geri çekti ve telefonunu eline alarak yolun fotoğrafını çekerek paylaştı.
Oğuz_gayla bir hikaye paylaştı.
Etiket: Kemalsever"Telefonun nerde?"bakışları yanındaki adama kayarken Kemal cebindeki telefonu çıkararak Oğuz'a uzattı.Oğuz yıllardır aynı olan bol sıfırlı şifreyi girerek İnstagrama girdi ve kendinin paylaştığı hikayeyi adamın da hikayesine ekleyerek ufak beyaz bir kalp koyarak paylaştı.
Dünkü fotoğraftan sonra mesaj gelmiş miydi acaba Kemal'e.Gözleri kısılırken adama ufak bir bakış atarak hafifçe öksürdü"Karıştır."dedi Kemal bakışlarını yoldan çekmeden.
"Hiç de bakasım yoktu ama,istedin madem."dedi isteksizmiş gibi görünmek adına,tabi asam bu numarayı yememişti de.Oğuz vakit kaybetmeden hemen mesajlar kısmına girerek isteklere bastı,
normal kısımda bir tek onun etiketi Vardı."Hah,kıçım."dedi okuduğu mavi tikli mesajla"Boş musun?kemal abi boş musun?genel ev misin sen?"kaşlarını olabildiğince çattı"sikicem mesaja bak karı yürümemiş koşmuş."gözlerini devirerek başka mesaja girdi"Hangi spor salonuna gidiyorsun?"bunda bir şey yoktu.
Diğer mesajlara sırayla bakmaya başladı.
"Kaslar riyal mi?sevgilin var mı?çok yakışıklısın?taş gibisin.Bu gece için beni ara,takip ettiğin yakışıklı çocuk kim?"kemalin duyduğu son cümleyle ayağı firene asılırken dikkat çekmemek için hemen kendini toparladı"Abiciğim heyecanlandın sanki.Kıskandın mı?"
Kıskanmak?
O çocuğun hesabını kapattırabilir miydi?
"Abisiyim yazayım mı?"dedi Oğuz bu sefer adamı sinir etmek için,bunu kasıtlı yapıyordu çünkü sinir olmasını istiyordu.
"Aynen."dedi"Yaz bende o kıza bu gece boş olduğumu yazarım."bir dalga da geçilmiyordu bu adamla ya.Oğuz yüzünü buruşturarak kamera kısmına girdi ve bir kaç tane fotoğrafını çekti.
"Gıcıksın biliyorsun değil mi?"kemal sırıtarak başını salladı"sevmiyorum seni."
"Deli oluyorsun bana,boş yapma."Oğuz oflayarak telefonu koltuğa bıraktı ve gözlerini kapatarak bacaklarını arabanın ön kısmına uzattı.
"Konuşma bana uyuyacağım."dedi tripli bir ses tonuyla.Kemalin bu çocukla işi vardı.
"E hani öpecektin,ağladın o kadar öpeceğim diye."
🚘🚘
Hani öpecektin Oğuz?ayıp değil mi bu yaptığın😡
Ama siz beni takip etmiyorsunuz....
Ayıp değil mi ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal•(Bxb)texting•+18
Ficção AdolescenteCihan:bal Cihan:ben yarın ne giysem? Cihan:takım elbise mi normal kıyafet mi? Bal:nereye gidiyorsun? Cihan:sana öpüşmeye geleceğim ya Cihan:öpüşürüz demiştin unuttun mu? Bal:öpüşmeye kıyafet mi soruyorsun? Cihan:çıplak mı gelsem Cihan:güzel olur a...